Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)

31. Data: 2012-01-27 16:39:11

Temat: Re: Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 17:15, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Warchol vel Warchola (czyli Warchol'a) nie jest dla mnie obce. No i jakoś
> nie czepiacie się, że nie odmieniłam imienia, prawda?

Anda... całkiem ładne imię jak dla Warchołów.

Qra

32. Data: 2012-01-27 16:58:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 15:36, XL pisze:

> Nie chodzi o autorytety, tylko o orientację. Nie o seksualną 3-)

Swoją drogą to fascynujące - wrzucasz tu wszystkie możliwe spiski, jakie
znajdziesz, a tego nie zauważasz. Wybiórcze widzenie czy jak?

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

33. Data: 2012-01-27 16:59:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 17:58, Aicha pisze:

> Swoją drogą to fascynujące - wrzucasz tu wszystkie możliwe spiski, jakie
> znajdziesz, a tego nie zauważasz. Wybiórcze widzenie czy jak?

A może Ty po prostu nie rozumiesz, o co chodzi tym dziwnym internautom w
maskach?

34. Data: 2012-01-27 17:10:41

Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A kto i co powiedział w dopełniaczu?

A jaki przypadek chciałaś wstawić po 'niejakiego'? Bo że wyszedł Ci bełkot,
to wszyscy widzą.

> Apostrof? - posłużył mi tylko do sugestii prawdziwego nazwiska. Gdybym
> chciała w dopełniaczu, odmieniłabym także imię.

Nie. Ty po prostu nie wiesz, kiedy stosować apostrof, to przecież nie
pierwszy taki przypadek. Nie tak dawno gdzieś na tej grupie napisałaś
"Lidl'a", czy może "Lidl'u". Ta sama zasada odmiany, najwyraźniej Ci nie
znana.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

35. Data: 2012-01-27 17:25:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-27 17:17, Qrczak pisze:

> A ten Warchoł też się skarżył w Tivi, jak to go piratują i jakże cierpi
> on z tego powodu?

A ten Warchoł miał zgodę MM na powielanie i publikację jej powielonego
wizerunku? Czy też zgodnie z nazwiskiem ją piracił? :)

36. Data: 2012-01-27 18:14:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 18:25, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> A ten Warchoł miał zgodę MM na powielanie i publikację jej powielonego
> wizerunku? Czy też zgodnie z nazwiskiem ją piracił? :)

Ojtam, ojtam, kserowanie takie. Ledwo na poziomie wyczynków 99,9%
polskich studentów.

Qra

37. Data: 2012-01-27 20:24:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 17:17:47 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-01-27 16:42, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

56.html

> A ten Warchoł też się skarżył w Tivi, jak to go piratują i jakże cierpi
> on z tego powodu?

Autorytetem był. Lub nie.
3-)
--
XL

38. Data: 2012-01-27 20:25:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 17:19:02 +0100, Aicha napisał(a):

> A czy Andy Warhol, spec od sztuki na puszkach z fasolką, mienił się
> obrońcą tych tam...intelektualnych? Raczej sztukę pod mosty i do slumsów
> roznosił.

> Raczej nie przez "ł" - skoro pochodził zza naszej południowej granicy (i
> tak wątek wrócił na właściwe tory;)).

Odpowiedniki nazwisk słowiańskich są znane.
--
XL

39. Data: 2012-01-27 20:30:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-27 21:24, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Autorytetem był. Lub nie.
> 3-)

Warchoł? W Usiech mu chyba było całkiem nieźle, ponoć nawet go cenili.

Qra

40. Data: 2012-01-27 20:36:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 17:59:40 +0100, Aicha napisał(a):

> A może Ty po prostu nie rozumiesz, o co chodzi tym dziwnym internautom w
> maskach?

To mnie nie obchodzi, pytałabym raczej, o co chodzi zamaskowanym posłom 3-)
--
XL

Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)