Pomóżcie przystroić torty!!!

1. Data: 2005-02-27 05:20:30

Temat: Pomóżcie przystroić torty!!!
Od: "Mika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za tydzień urodzinki moich szkrabów, torty już wymyśliłam jeden z bitą
śmietaną a drugi z białą czekoladą. Nie mam pojęcia jak je zabawnie przystoić.
Synek ma 2 latka a córka 4. Może macie pomysły, posiadacie fotki albo ciekawe
linki. Będę wdzięczna za wszystko.
Pozdrawiam
Mika, Nati i Kamcio

1. Data: 2005-02-27 08:56:12

Temat: Re: Pomóżcie przystroić torty!!!
Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@w...pl> napisał
> Nie mam pojęcia jak je zabawnie przystoić.
> Synek ma 2 latka a córka 4. Może macie pomysły, posiadacie fotki albo
> ciekawe
> linki. Będę wdzięczna za wszystko.

dla chłopczyka http://hariett.webpark.pl/ trzecie zdjęcie od góry ,
albo może tort w kształcie autka. Ja w tym roku będe próbowała zrobić auto,
ma być wyścigowe heheh, a co wyjdzie zobaczymy.

372&v=2&s=0

dla dziewczynki http://tinylink.com/?u8ra9lLHL1

--
Kasia

1. Data: 2005-02-27 09:04:15

Od: "Przyklejka>" <hariett@USUN_TOgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo może tort w kształcie autka. Ja w tym roku będe próbowała zrobić
> auto, ma być wyścigowe heheh, a co wyjdzie zobaczymy.

372&v=2&s=0

jeszcze coś takiego znalazłam
jest tam statek , tecza, kotek , pies
http://www.dltk-kids.com/crafts/birthday/cakes.html

--
Kasia

1. Data: 2005-02-27 11:16:54

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo może  tort w kształcie autka. Ja w tym roku będe próbowała zrobić auto,
> ma być wyścigowe heheh, a co wyjdzie zobaczymy.

Bardzo ładne, choć ten dla dziewczynki..ja nie zrobię takich figurek:)))) Ale
ten dla chłopczyka, pomysłowy...te autka z pianek, muszę nad tym pomyśleć:))))
Dzięki
Mika

1. Data: 2005-02-27 13:11:58

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...pl napisał(a):

> Bardzo ładne, choć ten dla dziewczynki..ja nie zrobię takich figurek:)))) Ale
> ten dla chłopczyka, pomysłowy...te autka z pianek, muszę nad tym pomyśleć:))))

Figurki zwierzat z marcepanu mozna czasami kupic w cukierniach.

th

1. Data: 2005-02-27 22:35:31

Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Mika" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> przystoić.
> Synek ma 2 latka a córka 4. Może macie pomysły, posiadacie fotki albo

wiesz musiałabys pojsc do sklepu dla cukiernikow
oni maja gotowe elementy np zabki ,kwiatki,motylki
moze maja tez inne elementy
moja kolezanka jak byłam w Polsce własnie dla swego synka kupiła gotowe
zabki z glonow i kwiatki z marcepanu
fajnie wygladały na torcie :))
Pozdrawiam
Arielka

1. Data: 2005-02-28 17:50:51

Od: "Agnieszka " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mika <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
przystoić.
> Synek ma 2 latka a córka 4. Może macie pomysły, posiadacie fotki albo

Podepnę sie pod ten post z prośbą o tort w kształcie klawiatury:)
AgaL

1. Data: 2005-02-28 17:50:53

Od: "Agnieszka " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-01 13:46:38

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Podepnę sie pod ten post z prośbą o tort w kształcie klawiatury:)

http://main2.amu.edu.pl/~pawlo/proteusz/images/11_kl
awiatura.jpg

th

1. Data: 2005-03-02 08:01:40

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> http://main2.amu.edu.pl/~pawlo/proteusz/images/11_kl
awiatura.jpg

Swietne! :) Ale ktoś się napracował.
Co prawda ja czytając "klawiatura" pomyślałam o fortepianie i
zastanawiałam się, z czego zrobić czarne klawisze ;).

Ania

posadziłam rucolę
Ciemne oliwki po grecku - pytanie
ser camembert a plesn