Re: Pomysł na dorsza...

1. Data: 2016-03-31 11:14:47

Temat: Re: Pomysł na dorsza...
Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-18 o 01:19, Pszemol pisze:
> Witam - czy ktoś może zasugerować jakiś fajny pomysł na dorsza?
> Mam w zamrażalniku surowe filety z tej ryby ale nie wiem jak
> zrobić z nich coś fajniejszego niż typowa panierka i na patelnię...

Chyba jednak nikt nie wymyślił "nic fajniejszego" niż panierka i
patelnia dla ryby.

2. Data: 2016-03-31 13:38:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

> Chyba jednak nikt nie wymyślił "nic fajniejszego" niż panierka i patelnia
> dla ryby.

Zgadzam się.
Choć ten pomysł z kapustą czerwoną najbardziej do mnie przemówił.
Może jutro zrobię, bo przecież post bezmięsny - w sam raz będzie ;)

3. Data: 2016-03-31 16:10:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2016 11:14:47 +0200, Trybun napisał(a):

> Chyba jednak nikt nie wymyślił "nic fajniejszego" niż panierka i
> patelnia dla ryby.

A zwłaszcza dla dorsza :-)
Można panierować jaju i w samej mące - i wtedy do słoja w zalewę octową z
cebulą. Małmazja.

4. Data: 2016-03-31 16:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2016 06:38:58 -0500, Pszemol napisał(a):

> Może jutro zrobię, bo przecież post bezmięsny

Ty tak bezmyślnie i grzecznie????

5. Data: 2016-03-31 16:25:31

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ty tak bezmyślnie i grzecznie????

Wycięłaś z cytatu uśmieszek na końcu, i w ten sposób zmieniłaś radykalnie
treść mojego przekazu. Przypadkowo czy taką właśnie miałaś intencję?

6. Data: 2016-03-31 17:01:54

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choć ten pomysł z kapustą czerwoną najbardziej do mnie przemówił.
> Może jutro zrobię, bo przecież post bezmięsny - w sam raz będzie ;)

Za bardzo jesteś napalony.
To zwykły pszepis dla urozmaicenia, nic poza tym.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2016-03-31 17:03:25

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jednak nikt nie wymyślił "nic fajniejszego" niż panierka i patelnia
> dla ryby.

Zdecydowanie się nie zgadzam. Jest ciężka.
Pieczona jest ok, albo zapiekana jak po gracku, tylko pracowita jest - to
wada.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2016-03-31 20:20:01

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> tylko pracowita jest - to wada.

Niektórzy są tej wady całkowicie pozbawieni.

--
Jarek

9. Data: 2016-03-31 20:52:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Mar 2016 09:25:31 -0500, Pszemol napisał(a):

> Wycięłaś z cytatu uśmieszek na końcu, i w ten sposób zmieniłaś radykalnie
> treść mojego przekazu. Przypadkowo czy taką właśnie miałaś intencję?

A jaką miałeś intencję, wstawiając ów uśmieszek? - nie oczekuj w zamian
niczego lepszego :->

10. Data: 2016-04-01 14:33:44

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-31 o 13:38, Pszemol pisze:
> "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

> Zgadzam się.
> Choć ten pomysł z kapustą czerwoną najbardziej do mnie przemówił.
> Może jutro zrobię, bo przecież post bezmięsny - w sam raz będzie ;)

Jakby na to nie patrzeć, brzmi apetycznie, ale mimo wszystko jest to
moim zdaniem trochę psucie ryby.. Kapusta tak, ale jako dodatek.

Post to chyba już był..

w...nie
Postnie!
Re: Pomysł na dorsza...