Re: Pomysl na "rewanzowa" kolacje ...

Data: 2000-07-18 06:18:51
Temat: Re: Pomysl na "rewanzowa" kolacje ...
Od: c...@a...net.pl (MarCel)

podałem jakiś czas temu przepis na dobre jedzonko z indyka.Może być zamiast
tego pierś z ptaka zwanego potocznie kurczakiem,na patyki nadziej
mięsko,boczek,cebulkę i nie piecz w piekarniku bo wyschnie na
wiórek.normalnie na patelni na dużym oleju(tylko nie za dużo) kładziesz po
4 patyki na patelnię,smażysz ok. 10-15 min.(aż się zrumieni) a do tego tylko
fasolka z bułeczką,pomidorki (cząstki) pieczarki mocno
podsmażone.Szaszłyczki położyć najlepiej na ugotowanym na sypko ryżu(na
środku)
c...@a...net.pl