Re: Porada przez internet .Czy jest tu jakis lekarz ?

From: "MDK" <m...@m...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Porada przez internet .Czy jest tu jakis lekarz ?
Date: Mon, 5 Mar 2001 23:03:45 +0100

> Dobrze ze nalegasz na osobisty kontakt pacjenta z lekarzem
> ale kosmonautow juz trzeba diagnozowac na odleglosc, czlonkow wypraw
> wysokogorskich, pewnie z 30% populacji Australii, aby nie wysylac za
> kazdym razem smiglowca, a poza tym sami lekarze czuja ze to zyla zlota
>
> Majac lacze satelitarne + szybki swiatlowodowy internet,
> siec gabinetow w kraju i za granica, a tam pacjentow + lekarza
> moga diagnozowac wybrane przypadki na odleglosc, zadawac pytania,
> analizowac odpowiedzi, why not
>
> Pacjent bedzie mial kontakt z lekarzem, ale z innym,
> [...]

No wlasnie .Podobnie Widze te sprawy.
Moze nawet bardziej obiektywnie bo z medycyna
nie mam nic wspólnego .(od innej strony niz petent)
Opór rodzimej medycyny przed nowymi technologiami
jest zadziwiajacy.
Lekarze zaslaniaja sie bezsensownie etyka .
Walka jest o to zeby leczyc
-najefektywniej
-najtaniej
-zarabiac najwiecej.
Doprawdy nie pojmuje ,dlaczego po 6 latach studiów
absolwenci wola marnowac czas za grosze na leczeniu kataru
zamiast zarabiac wielokrotnie wiecej poswiecajac sie powaznym przypadkom.
Odpowiedz bedzie brzmiala ze to wina sposobu finansowania itp
Do mnie to nie trafia.
Karol