Porównanie zmywarek - co polecacie ?

1. Data: 2004-06-01 07:23:34

Temat: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze?ć,

Zamierzamy kupic zmywarkę i skłaniamy sie ku zmywarkom w klasie AAA, s?
droższe ale pewnie w perspektywie czasu oszczędniejsze.

Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?

Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto
je kupić ?

Pozdrawiam
Irek i Dorota

1. Data: 2004-06-01 07:59:30

Temat: Re: Porównanie zmywarek - co polecacie ?
Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IKS" <i...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy kto? spotkał się z jakim? porównaniem zmywarek w internecie lub w
> czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?

Porównywanie zmywarek odbywało się już kilka razy na grupie - przejrzyj
archiwum...
--
Joanna, która od 6 lat jest zadowolona ze swojego Bosha.
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-06-01 08:09:18

Od: "Ewa" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję grupę pl.rec.dom, myślę, że tam znajdzesz więcej informacji

Pozdrawiam

Ewa

1. Data: 2004-06-01 10:59:20

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS napisał(a):
> [...]
> czasopi?mie aby wiedzieć za które alementy zapłacić a które bed?
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
===
Niedawno była płyta w jakimś babskim pisemku ze szczegółowym opisem ogromnej
ilości sprzętu. Może jeszcze gdzieś ją mam. Ale wystarczy wejść na jakąś
sklepową stronkę i poczytać. Np. na taką:
http://agd.waw.pl/index.php?SCREEN=item&item=3590

waldek
===

1. Data: 2004-06-01 11:18:30

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> [...]
> ogromnej ilości sprzętu. Może jeszcze gdzieś ją mam. Ale wystarczy
> wejść na jakąś sklepową stronkę i poczytać. Np. na taką:

Co co opisów i cen to jest sporo stron w sieci. Bardziej zalezy mi na
opiniach uzytkowników lub jakimś rzetelnym porównaniu nie tyle
parametrów i walorów zwywarek w normalnym teście :-)

A co do czasopisma nie pamiętasz tytułu ?

Pozdr. Irek

1. Data: 2004-06-03 01:50:07

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wył?cznie ładnymi sloganami reklamowymi ?
>
> Jakie firmy polecacie ... jakie modele zmywarek s? sprawdzone i warto

Tu jest forum AGD

http://feni.com.pl/forum/forum.shtml

Warto poczytać, żeby zobaczyć, jakie problemy bywają i z czym, a i języka
zasięgnąć można.

Tu serwis konsumencki, oferujący zestawienia, porównania, rankingi itp

http://www.kupic.pl

Wymagana rejestracja, ale nie jest to specjalnie kłopotliwe

Poza tym na forum pl.rec.dom sporo było na ten temat dyskusji, a i na prk
również niemało. Warto poszperać w archiwum, ale trudno sobie na tej podstawie
jednoznaczne zdanie wyrobić, bo większość użytkowników miała do czynienia tylko
z jednym modelem i - w zależności od doświadczeń - albo klnie go w żywy kamień,
albo wychwala pod niebiosy. Poza tym istnieją różne "szkoły". Zdaniem
niektórych np. zmywarka 45 cm to w ogóle nie jest zmywarka, zdaniem innych może
się sprawdzać całkie nieźle. Są fani elektroniki (wskaźniki, dodatkowe
zabezpieczenia, opóźniony start) i zwolennicy maksymalnej prostoty, którzy
twierdzą, że elektronika prędzej czy później zacznie się psuć, a pożytek z niej
nie taki znów wielki. Jedni uważają, że warto kupować tylko sprzęt z "górnej
półki", inni - że znacznie sensowniej nabyć np. Whirlpoola, bo fabryka blisko,
z częściami i serwisem nie będzie kłopotów i nie będą zbyt drogie, a nie ma
sprzętu, który się nie psuje.

Ja stałam niedawno przed problemem wyboru zmywarki i starałam się zgromadzić
jak najwięcej informacji i opinii na ten temat. W końcu głowa mi spuchła jak
balon i stwierdziłam, że trzeba się kierować własnym rozumem.

Radzę ci, obejrzyj sobie kilka różnych marek i modeli z tej kategorii, którą
jesteś zainteresowana. Zobacz, jak wyglądają od środka. "Przymierz" się do
wkładania i wyciągania z nich naczyń. Wysuń kosze. Jeśli można je składać lub
zmieniać wysokość, sprawdź wszystkie te funkcje i oceń, czy zwiększy to wygodę
użytkowania. Kilka razy otwórz i zamknij drzwi. Pamiętaj, że będziesz to robić
codziennie. Bardzo ważna jest wygoda, funkcjonalnie zaaranżowane wnętrze, lekko
chodzące zwiasy, łatwe zamykanie i otwieranie zamka. Zwróć uwagę, jak
rozwiązany jest pojemnik na sztućce. W różnych modelach są bardzo różne
patenty, a sztućce to newralgiczna sprawa. Wyobraź też sobie, jak będziesz
układać swoje garnki, talerze, kieliszki...

Ja koniec końców jestem ze swojego zakupu bardzo zadowolona. Mam zmywarkę
Miele, 45 cm, 4 programy, 3 temperatury, funkcja spryskiwania zimną wodą, na
panelu kontrolki sygnalizujące zbyt niski poziom soli czy płynu
nabłyszczjącego... to wszystko. W środku trzy kosze, górny to właściwie półka
przeznaczona na sztućce. Świetnie zmywa, pakowna, bardzo wygodna w użyciu. Mam
wrażenie, że po przymierzeniu się do bardzo wielu różnych modeli kupiłam
dokładnie to, co chciałam i że jest dokładnie tak, jak sobie wyobrażałam. Ale
proces wyboru nie był łatwy, lekki, ani przyjemny!

Pozdrawiam i życzę satysfakcj z zakupu

Lama

1. Data: 2004-06-03 06:39:15

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lama wrote:

> [...]
> kupiłam dokładnie to, co chciałam i że jest dokładnie tak, jak sobie
> wyobrażałam. Ale proces wyboru nie był łatwy, lekki, ani przyjemny!

Dziękie wielkie za wszelkie uwagi :-) Mysle że bardzo nam pomoga w
wyborze sprzętu ... spojrze jeszcze na adresy które mi podałaś.

Co do zmywarki u nas będzie zintegrowana 60cm (bo tak jest obecnie
wnęka w szfakach w kuchni przewidziana na zmywarkę) ... firma raczej
Bosch, może Whirlpool (Siemens i Miele są dla nas za drogie) ... co do
typu to pewnie będzie zależało od środków ale na 100% klasy AAA. Twoje
uwagi na temat praktyczności zmywarek bedziemy musieli sprawdzić "na
żywym organiźmie" w jakimś markecie aby przekonać sie co jest dla nas
bajerem, a za co pewnie chętnie zapłacimy.

Jeszcze raz wielkie dzięki :-)

Pozdr. Irek

1. Data: 2004-06-04 05:57:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS napisał(a):

> [...]
> parametrów i walorów zwywarek w normalnym teście :-)
>
> A co do czasopisma nie pamiętasz tytułu ?

===
Znalazłem tą płytę. Pochodzi ona z czasopisma 'Cztery kąty'. Jest tam 500
artykułów AGD. Każdy dobrze opisany, ze zdjęciem. Można je filtrować wg
różnych parametrów, w celu porównania.

waldek
===

1. Data: 2004-06-04 08:46:48

Od: "IKS" <i...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> 'Cztery kąty

Podaj jeszcze numer tego czasopisma :-)

Pozdr. Irek

1. Data: 2004-06-04 12:08:52

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

IKS napisał(a):

> Podaj jeszcze numer tego czasopisma :-)
===
To jest dodatek do wyborczej. Niestety, na płycie nie ma żadnych informacji
na ten temat.
Ale proponuję ci kontakt z redakcją. Płyta nazywa się "Cztery kąty - AGD na
CD - przegląd sprzętu kuchennego".
e-mail: c...@a...pl
www.gazeta.pl/czterykaty

waldek
===

gdzieś kiedyś
jak najlepiej przyrządzić karasia?? i szczupaka
Marcepan i barwniki - gdzie w Krakowie???
zjadłabym coś dobrego...
Wymiana kuchni - problem z rurami