Postulat o krągłych łydeczkach

41. Data: 2011-01-04 15:51:11

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 16:46:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> Pisałem o całych nogach, ładnych, prostych, a nie kawaleryjskich, na beczce
> prostowanych.
> I co to ma do męskości.

Ma - przeciwstawianie ich kobiecym. Niby na jakiej zasadzie?

42. Data: 2011-01-04 15:51:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...no i akurat mnie bardziej niż łydki podobają się inne męskie części
> ciała, konkretnie dłonie (palce i paznokcie - ładne, ale nie wydelikacone)
> i nadgarstki oraz ramiona i kark. Mniam :-)

Nie przetrzymałbym lizania mojego karku, ja - stary kocur.

43. Data: 2011-01-04 15:54:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma - przeciwstawianie ich kobiecym. Niby na jakiej zasadzie?

Hm, bo bardzo mało jest kobiet z ładnymi nogami.
A jeszcze jak taka ubierze szpile... Brrr.

44. Data: 2011-01-04 15:57:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 16:54:02 +0100, Panslavista napisał(a):

> Hm, bo bardzo mało jest kobiet z ładnymi nogami.
> A jeszcze jak taka ubierze szpile... Brrr.

Niektórym to i w gumiakach ładnie - zapominasz. A w szpilach to już pełen
odlot 3-)

PS. O, moje śliczne panterkowe gumiaczki, mniam.

45. Data: 2011-01-04 16:00:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórym to i w gumiakach ładnie - zapominasz. A w szpilach to już pełen
> odlot 3-)
>
> PS. O, moje śliczne panterkowe gumiaczki, mniam.

Odśnieżasz w gumofilcach?

46. Data: 2011-01-04 16:12:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 17:00:47 +0100, Panslavista napisał(a):

> Odśnieżasz w gumofilcach?

Nie, w butach "na po nartach".

47. Data: 2011-01-04 18:22:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:55, Ikselka pisze:

> Tzn na wieczór sweter i dżinsy??? Ciekawe podejście :-)

Na co dzień? Jak najbardziej. Chyba nie piszesz o wieczorowych
oficjalnych wyjściach np. do teatru itp?

> O, to jak ja - żeby tylko chciał je częściej zakładać, a nie tylko kiedy
> mróz przekracza minus 20... 3-)

U mnie też rzadki widoczek, dlatego jeszcze mi nie spowszedniał. ;-P

Ewa

48. Data: 2011-01-04 18:25:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:59, Vilar pisze:

> No właśnie przytroczenie "dbania do siebie" do metro, albo pd jest
> wymysłem naszych czasów, bo jak pokazuje historia mężczyźni
> potrafili o siebie dbać bardziej niż kobiety.
> A tak serio to chodzi mi o "odtroczenie", czyli jeśli masz ochotę na
> "kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp", to proszę bardzo.
>
> Wydaje mi się też, że ryjek posmarowany kremem mniej "ciągnie",
> że faceci też nie lubią się starzeć (maseczki),
> i że ładne łapki i stopy żadnemu z was nie sprawiłby specjalnej przykrości.
> I nie trzeba być metro, czy pd, wystarczy być człowiekiem - wszyscy
> [...]

Ja tylko proszę bardzo, niech się nie depilują!

Ewa

49. Data: 2011-01-04 18:26:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko proszę bardzo, niech się nie depilują!

A pod pacha mozna?

50. Data: 2011-01-04 18:28:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 15:43, Ikselka pisze:

> Wolę gołe. Byle nie wystające z szortów, ble.

A dlaczegóż to?
Ja się w moim mężu zakochałam na wycieczce rowerowej, naoglądawszy się
jego gołych łydek wystających spod szortów. ;)

Ewa

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu