Re: Poszukuję Ekspertów

Data: 2005-11-27 11:20:12
Temat: Re: Poszukuję Ekspertów
Od: IgorP <bez@bez_spamu.pl>

> Faktycznie, na stronie sa tylko podstawowe informacje, dosc lakoniczne.
> Natomiast mnie osobiscie ciekawi: zasady umowy cywilno - prawnej, konkretne
> stawki, sposob udokumentowania rozmow i jakosci porad, sposob weryfikacji
> osob wspolpracujacych, gwarancje fakturowania i zaplaty, wymogi
> kwalifikacyjne i kto i w jaki sposob oceniac bedzie jakosc swiadczenia
> uslug. Nie zauwazylem tez na stronie, czy owa dzialalnosc jest rejestrowana:
> jej regonu, NIPu, nr wpisu dzialanosci gospodarczej, nie zostalo tez
> okreslone, w jaki sposob chcesz rozwiazac problem umowy zlecenia
> [...]

Tak jak napisałem Ekspert sam określa stawki. Klient akceptuje je
zamawiając rozmowę. Po rozmowie Klient ocenia Eksperta a ocena wyrażona
w procentach przekłada się na końcową stawkę za rozmowę. Stawki mogą
wynosić od kilku do kilkunastu punktów za rozmowę do 5 min. Jeden punkt
odpowiada 1zł netto.
Wypłata wynagrodzenie jest co miesiąc na podstawie sumy wszystkich
punktów uzyskanych przez konkretnego Eksperta w danym miesiącu (Ekspert
wystawia rachunek i przesyła go do InfoStolica.pl).

Jeżeli chodzi o weryfikację Ekspertów to taka weryfikacja będzie
przeprowadzana na podstawie przesłanych przez Eksperta dokumentów przed
podpisaniem umowy (umowa zlecenie).

Chciałbym zaznaczyć że rozmowy pomiędzy Ekspertami a Klientami nie są
"poradami", "ekspertyzami" czy "konsultacjami". Wszystkie rozmowy można
traktować jedynie jako "rozmowy" informacyjno - edukacyjne.

Pozdrawiam
Igor