Re: Poszukuje pewnego urzadzenia...

From: Carrie <c...@w...epf.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Poszukuje pewnego urzadzenia...
Date: Sat, 9 Dec 2006 18:00:29 +0100

W dniu Sat, 09 Dec 2006 16:13:17 +0100, Mubuzia wydukał(a) nieśmiało,
a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Takie cudo można było jakiś czas temu kupić w różnych budkach ze
> spineczkami za całe 5 czy 10zl

Dodam od siebie, że należy wybierać takie, które mają cienki i
elastyczny drut. Gruby i sztywny nie jest dobry, bo ciężko się go
zawija, końcówki odstają, a przy mocnym wyginaniu może pęknąć.
Używałam takich, najpierw tego drugiego rodzaju, potem pierwszego -
czyli z cienkim drutem, i był o niebo lepszy :)

BTW: jak wygląda kok francuski? Najpierw myślałam, że taki zaplatany
jak warkocz francuski, ale do takiego ten przyrząd do owijania raczej
nie jest potrzebny. Google nie pokazało żadnego zdjęcia :/

Pozdrawiam, Carrie