Re: Potrzeba nowego FAQ

Data: 2003-07-31 21:58:52
Temat: Re: Potrzeba nowego FAQ
Od: "Poziomka" <p...@e...com>

Użytkownik "Beata Księżyk" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bgc1hc$1cu4$1@foka1.acn.pl...
> To byla taka fajna grupa lubilam ja czytac, ale odkad sie pojawilas to jak
> widze ze pisze dzdzownica to zygac mi sie chce
Po pierwsze - rzygac pisze sie przez "rz", po drugie - dla jednych fajna dla
innych nie, jak ze wszystkim. Tobie chce sie rzygac, a mi nie.
>obrzydzasz wszystkim zycie,
Nie wszystkim, nie wszystkim. Nie generalizuj. Nie ma takich slow, jak -
"wszystko", "nigdy" i "wszyscy". Powiedzialy trzy osoby: "Wszyscy mowia".
Puknij sie!
>strasznie lubisz dogryzac innym
Lubi i co z tego????
>i nie znosisz
> krytyki.
To Panstwo Bananowe nie znosi krytyki. Jakby trole nie znosily krytyki, to
by byly pszczolami.
>Niestety tacy jak ty nie maja szacunku do ludzi ani do samych
> siebie.
Kolejny bzdet z Twoich ust. Wyuczone zdanko, wyklepane. Otworz mózg. Patrz i
widź!
Dobra, a teraz - co na temat kuchni? Konkret prosze! Jak nie masz komu
dogadywac, to hajda do magla. Boże, że wam sie nigdy ślina nie skończy,
szanowne kucharki. Pytlujecie, pytlujecie. No szkoda śliny, naprawdę.
Poziomka