Potrzeba nowego FAQ

1. Data: 2003-07-31 14:01:22

Temat: Potrzeba nowego FAQ
Od: "dżdżownica" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec schizmy i emigracji na prywatną grupę dyskusyjną pani Bassett
poprzedniego estabiliszmętu pl.rec.kuchnia wyłania się potrzeba skonstruowania
nowego FAQ pl.rec.kuchnia lub modyfikacji starego (gdzie było napisane, że
wszystko zawdzięczamy Naszej Ukochanej Przywódczyni). Co sądzicie na ten temat?
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 17:24:10

Temat: Re: Potrzeba nowego FAQ
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:
> [...]
> wszystko zawdzięczamy Naszej Ukochanej Przywódczyni). Co sądzicie na ten temat?

Tyle sądzę : przestan sie rzadzic na nie swojej grupie! Masz prawo ja
czytac, wysylac na Nia posty ( gdyby byly bardziej sensowne to byloby
juz cudownie) ale nie masz prawa zmieniac jej FAQu, jej reguł ani jej
obyczajow. Wlazlas tu z buciorami i depczesz wszystko to co bylo na niej
do tej pory dobre. Nie wprowadzisz swojego porzadku i tyle.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 17:58:17

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał >
> [...]
> obyczajow. Wlazlas tu z buciorami i depczesz wszystko to co bylo na niej
> do tej pory dobre. Nie wprowadzisz swojego porzadku i tyle.

Posłuchaj gówniaro!
1. To nie jest czyjaś grupa na której ma się tylko prawo czytać, wysyłać posty
i jeść co tydzień ciasto z bananami. To jest grupa ogólnie dostępna i każdy ma
tu równe prawa.
2. Każdy ma prawo zmieniać jej obyczaje, reguły i opis grupy.
3. FAQ to tylko spis najczęściej powtarzających się pytań na grupie, a nie
Biblia.
4. Nic nie depczę, bo tu nic do deptania nie ma. Stara hucpa wyemigrowała na
prywatną grupe dyskusyjną pani Bassett do obszaru USA. I teraz musimy
posprzątać po tych bananach.
5. Ja tu nie zamierzam wprowadzać swego porzadku, a tylko proste demokratyczne
zasady opisane w Netykiecie, które nie pozwalają pisania na grupę o kuchni
informacji, że Cię "boli dziura".
Albo zaczniesz te reguły demokratyczne postrzegać, albo przestań tu pisać i
wynieś się raz na zawsze na Yahoo.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 18:08:36

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31 Jul 2003 19:58:17 +0200, Waćpanna lub Waćpan dżdżownica, w
wiadomości <3...@n...onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> i jeść co tydzień ciasto z bananami. To jest grupa ogólnie dostępna i każdy ma

Tak samo walkie ma prawo do traktowania z szacunkiem i kulturą, mimo, że
zdarzyło się jej puścić jakiś tekst "niecenzuralny". Chcesz wprwadzać
reguły? Świeć przykładem, a nie gówniarami.
Wytłumaczenia, a bo ona tak na mnie powiedziała, nie przyjmuję jako
wytłumaczenie dorosłego i odpowiedzialnego człowieka.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki a do tego Czarodziejka ;)

1. Data: 2003-07-31 18:15:23

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wytłumaczenia, a bo ona tak na mnie powiedziała, nie przyjmuję jako
> wytłumaczenie dorosłego i odpowiedzialnego człowieka.
> --
No przecież to widać, że nie masz do czynienia z dorosłym i
odpowiedzialnym człowiekiem, a po prostu z gówniarzem

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

1. Data: 2003-07-31 18:16:49

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dżdżownica napisał:

> Posłuchaj gówniaro!
To przemilcze....
> 1. To nie jest czyjaś grupa na której ma się tylko prawo czytać, wysyłać posty
> i jeść co tydzień ciasto z bananami. To jest grupa ogólnie dostępna i każdy ma
> tu równe prawa.
Mylisz sie to jest czyjaś grupa. Masz wolny wybor czytaj albo spadaj,
wysylaj posty albo spadaj, jedz co tydzien ciasto z bananami albo
spadaj. To jest grupa ogolno dostepna, owszem, ale praw do niej nie masz
zadnych tak jak i ja. Moge tylko sie czuc stala bywalczynia tej grupy i
tyle.

> 2. Każdy ma prawo zmieniać jej obyczaje, reguły i opis grupy.
Nie każdy.

> 3. FAQ to tylko spis najczęściej powtarzających się pytań na grupie, a nie
> Biblia.
No widzisz, a dla nas FAQ to Biblia i nie zmienisz tego. FAQ powstal
dzieki wspolnej pracy wielu czytelnikow tej grupy i zostal przyjety
przez ogol wiec badz laskawa odczepic sie od niego.

> 4. Nic nie depczę, bo tu nic do deptania nie ma. Stara hucpa wyemigrowała na
> prywatną grupe dyskusyjną pani Bassett do obszaru USA. I teraz musimy
> posprzątać po tych bananach.
Depczesz, zywisz sie tym. A skoro twierdzisz ze nic nie ma to po jasny
pieron tu siedzisz, piszesz, bruzdzisz? Masz problem z
mezem/ojcem/chlopakiem/mama/inne to idz sie wyzyj gdzie indziej.
BTW kto musimy - bo jak na razie widze ze tylko Ty wyrazasz chec
sprzatania nie swojego balaganu. Na drzewo!

> 5. Ja tu nie zamierzam wprowadzać swego porzadku, a tylko proste demokratyczne
> zasady opisane w Netykiecie, które nie pozwalają pisania na grupę o kuchni
> informacji, że Cię "boli dziura".
A ktos Cie prosil o to? Wpierdzielasz sie tu na chama.
> Albo zaczniesz te reguły demokratyczne postrzegać, albo przestań tu pisać i
> wynieś się raz na zawsze na Yahoo.
Bo co? Albo Ty zaczniesz przestrzegac obowiazujace reguly panujace tu na
grupie albo wynoś się raz na zawsze tam gdzie chcesz.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-31 18:19:14

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@W...pl> napisał w
wiadomości news:3fff.00001062.3f292131@newsgate.onet.pl...
> [...]
> wszystko zawdzięczamy Naszej Ukochanej Przywódczyni). Co sądzicie na ten

Widze ze wyzej srasz niz dupe masz. . Jak ci sie nie podoba ta grupa
dyskusyjna to "sayonara" jak mawiaja czescy marynarze.
wiec przestan sie madrzyc i walic androny bo to co piszesz zakrawa o pomste
do nieba. A co do zmiany faq to sama mozesz sie faqac jak ci cos nie pasi.
Pozostalym bywalcom tej grupy odpowiada on w takiej postaci jak jest i to od
dobrych kilku lat wiec zaden zjeb nie bedzie mial na niego wplywu.

pozdro spontan

1. Data: 2003-07-31 18:20:21

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Tak samo walkie ma prawo do traktowania z szacunkiem i kulturą, mimo, że
> zdarzyło się jej puścić jakiś tekst "niecenzuralny".
Wtedy tylko, gdy publicznie by przeprosiła i te przeprosiny zostałyby
przyjęte. W tamtej rzeczywistości grupy takie zachowania były akceptowane i
popierane (sama Najwyższa miała preferencje załatwiania spraw trudnych za
pomocą kija bejsbolowego). Teraz tu już nie ma takich preferencji, bo nie ma
tych ludzi, którzy tak myśleli. Odeszli na Yahoo Group. walkie! tu wraca. I
nie rozumie, ze tamtej pl.rec.kuchnia już nie ma. Ty też nie chcesz tego
zaakceptować mentalnie.
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 18:21:34

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> No przecież to widać, że nie masz do czynienia z dorosłym i
> odpowiedzialnym człowiekiem, a po prostu z gówniarzem
Zajmij się grzebaniem w genealogiach!
dżdżownica

1. Data: 2003-07-31 18:22:02

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-31 20:20:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *dżdżownica* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nie rozumie, ze tamtej pl.rec.kuchnia już nie ma. Ty też nie chcesz tego

Urojenia juz daje sie leczyc. Spróbuj....

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

Budyń bez gotowania
Wiśniowa PEPSI - oni to potrafią popsuc humorek!
kapusta kiszona zasmażana przemyslenia :-)
niestandardowo ziemniaki
Zupa czosnkowa Ewuni z Gdańska