Re: Potrzebna ocena wyników badań krwi.

Data: 2006-12-01 07:35:44
Temat: Re: Potrzebna ocena wyników badań krwi.
Od: "tom" <t...@p...onet.pl>

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1164754530.733401.86590@l39g2000cwd.googlegroup
s.com...

>Pozdrawiam serdecznie :)
>Maja
>Chyba rzeczywiście będzie to najrozsądniejsze rozwiązanie
Witam
No i byłem u lekarza. Dostałem skierowanie do ortopedy okazało się że już 3
stycznia 2007 przyjmą mnie do lekarza. Pani twierdzi że toczeń w moim
przypadku odpada bo mam opad OB ok. Czy zrobić sobie i jakie badania przed
wizyta u ortopedy? Swoją drogą pani w rejestracji do ortopedy powiedziała że
3 stycznia mnie przyjmie jak będę miał skierowanie z datą wystawienia 2007!!
Więc wróciłem do lekarza z tą informacją no i lekarz musiał sfałszować
skierowanie pisząc datę 2 stycznia 2007. Tak sobie myślę że jak bym miał
skierowanie z datą 29.12.2006 to za kilka dni jest one nie ważne!!!.
pozdrawiam
tom