Re: Powstrzymanie apetytu

Data: 2007-02-27 13:39:41
Temat: Re: Powstrzymanie apetytu
Od: Osadnik <o...@w...pl>

Jan Kowalski napisał(a):

> - zdecydowanie ogranicz sól - ona napędza apetyt. zredukuj wszystkie
> chipsy, paluszki itp bo to zajebiste wyzwalacze pacmana
Niczego nie dosalam. No może poza rzeczami któe musz byćposolone bo
inaczje to sie zjeśc ich nie da a człowiek zostaje głodny. Ale to sa
naprawde wyjątki.
> - jak jesteś głodny, to zacznij od napicia się wody - nawet parę
> szklanek. - organizm czasem nie potrafi przekazać że chce mu sie pić w
> zrozumiały sposób i często głód to tak naprawdę pragnienie, które trzeba
> zaspokoić i wtedy głód znika.
Akurat ma głupi zwyczaj postawić sobie bańke wody / soku przy komputerze
i pije jak opętany. Raz miałem sytuacje - latem ze piłem bez opamietania
i wypiłem 3 litry...
> - jak jesteś hardkorowcem to przed każdym posiłkiem wypijaj pewną ilość
> wody (np. 0,25-0.5 l ) i zjadaj liść kapusty pekińskiej :) działa - po
> czymś takim zjada się zdecydowanie mniej niż normalnie.
Ja nie musiałem do takich wersji dochodzić. Po prostu jadłodajnia
zaczęła mniej wydawać.
U mnie jeszcze był syndrom oszczednosci znaczy jadłem to co zostało
kupione a kończy sie temu termin waznosci a mi wyrzucić szkoda więc jem.
> - warto zarządzić sobie np. 24h głodówki+ 2-3 dni jedzenia małych porcji
Za słaba wole mam :) choć raz po takiej głodówce to mnie wątroba bolała
jak cholera.
> - aby zmniejszyć swój rozdęty żołądek. oczywiście pijąc dużo płynów (z
> kaloriami!) i stale kontrolując swój organizm, żeby np. nie zasłabnąć.
Kiedyś zasłabłem. I to z braku jedzenia w ciagu dnia.
> - w sumie może nie powinienem tego pisać, ale napiszę: łaknienie można
> ograniczyć przy pomocy efedryny (środek pobudzający), zawartej w
> pigułkach na kaszel tussipect. tylko nie należy z tym przesadzać bo
> można zrobić sobie krzywdę (począwszy od problemów ze wzwodem, na
> uzależnieniu skończywszy).
Silne metody. Jednak nie dla mnie.

> jak jesteś niesystematyczny to nie schudniesz.
Ni moge sie zwyczjanie zebrac a prowadznei zupełnie
nieusystematyzowanego zycie nie słuzy zdrowiu, wstaje o róznych
godizach, o róznych godiznach jem, nigdy nic stałego.

> szczerze mówiąc, to nie słyszałem o niczym takim, o czym piszesz.
Kiedyś w necie sie mi przewinęło ze jakaś tam woń (niekoniecznie
przykra) powoduje "nasycenie apetytu".