Re: Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.

Data: 2006-01-27 17:41:55
Temat: Re: Pralka do 1500zł? Jaka.? Na co zwrocic uwage.
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl>

Ostatnio polecono mi jednym ze sklepów AGD pralkę Bosch, głębokość 40 cm.
Cena coś ok. 1500 zł, 800 obrotów, 4,5 kg. Opóźniony start, pralka podobno
dużo cichsza od innych, ma nawet w naziw Silence czy coś takiego.
Sprzedawca mówił, żeby zwrócić uwage na bęben, czy poprzeczne wypusty na
bębnie są z tworzywa czy razem z bębnem stanowią monolit (tak jest w tym
Bosch-u), zawiasy drzwi bardzo potężne, klasa A prania i energechłonności.
Pralka (podobno) produkowana w NIemczech. Ja już prawie się na nią
zdecydowałem. Nie pamiętam symbolu, jednak jeśli nie znajdziesz daj znać,
poszperam w zapiskach i napiszę.
Pozdrawiam
Raff