Re: Prawa człowieka

Data: 2013-08-05 23:53:10
Temat: Re: Prawa człowieka
Od: Jacek Biały <jacekbialy.0[WYTNIJ]@o2.pl>

| Miałem w Polsce trochę znajomych, i jeżeli ktoryś z nich był zamknięty
| na 48, to jednak powody takiego zamknięcia były

Skąd wiesz, że były? Widziałeś akta sprawy?

, jednym słowem - do kozy
| nie trafiali za niewinność.

Skąd takie wnioskowanie?! W każdym kraju istnieją areszty, w których siedzą
ludzie o statucie oskarżonych (bez sądowego orzeczenia o winie lub jej braku).
Peerelowskie prawo dopuszczało zatrzymanie na 48 godzin bez podania przyczyn.
Ówczesne władze czesto z tego korzystały w stosunku do podejrzanych o
działalność podziemną (w stosunku do innych ludzi również).
jb