Re: Prawda i mity o homeopatii ?

Data: 2007-01-15 12:38:26
Temat: Re: Prawda i mity o homeopatii ?
Od: "Agmaki" <a...@w...pl>

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:eofr3l$g3d$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agmaki" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> A ich rodzice zdają sobie sprawę?
>
> Kiedyś nawet wierzyłam w homeopatię (z 9 lat temu). Lekarze mi nawet
> przypisywali leki homeopatyczne. Jeden szczególnie był skuteczny: na
> zapalenie oskrzeli. Pomagał, gdy moje dziecko dusił w nocy kaszel... Efekt
> był natychmiastowy. Tak, homeopatia nie działa, ale przecież ten jedn lek
> był skuteczny...
>
> Wściekłam się, gdy wyczytałam, że na astmę podawano dawniej alkohol, a
> kropelki były na alkoholu.

> [...]

Tak, ale co w takim razie z niemowlętami i małymi dziećmi, którym leki
homeopatyczne często pomagają, choć przecież nie zdają sobie one jeszcze
sprawy, że mama właśnie podała "coś" co powinno pomóc (i pomaga), a więc nie
działa tutaj tylko sama autosugestia - "miało pomóc, więc jest efekt"...?
Sądzę, że jednak coś musi być w tych "magicznych stymulatorach"... :-)
pozdrawiam,
Ania.