Precz z aluminiowymi formami!

141. Data: 2018-08-31 08:34:54

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-29 o 22:55, XL pisze:
> nie
> Co ruskie sołdaty Polsce zrobili???
> Nie wierzę w to, co czytam.
> Pierwszy raz w życiu udało się komuś doprowadzić mnie do okrzyku O KURWA!

Masz napisane powyżej. Aż strach pomyśleć jak zryte pod czaszką będą
miały przyszłe pokolenia, wychowywane na teraźniejszej wersji
"historii", skoro osoba mogąca mieć jakie takie pojecie z autopsji
potrafi być zaszokowana faktami.

142. Data: 2018-08-31 08:35:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-29 o 16:09, Animka pisze:

> Nie wiem.
> Z matematyki miała 5.
> Ze szkoły wyszła jako technik ekeonomista, czyli tak jak każdy.

No, nie każdy wychodził z egzaminu maturalnego jako technik ekonomista..;-)

143. Data: 2018-08-31 08:36:35

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-28 o 10:48, Animka pisze:

> Kiedy ona ma czas w kuchni stać i przy komputerze siedzieć ;-)

Myślisz że o kuchni to ona tylko teoretyzuje przy komputerze?:-\

144. Data: 2018-08-31 09:08:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> miały przyszłe pokolenia, wychowywane na teraźniejszej wersji
> "historii", skoro osoba mogąca mieć jakie takie pojecie z autopsji

PLONK czerwonym kumuszym sprzedawczykom!

--
XL

145. Data: 2018-08-31 09:12:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> PLONK czerwonym kumuszym

komuszym

> sprzedawczykom!

J.w.

--
XL

146. Data: 2018-08-31 13:24:26

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 08:35, Trybun pisze:

> No, nie każdy wychodził z egzaminu maturalnego jako technik ekonomista..;-)

Przecież matura ro nie to samo do dyplom technika.
Tu się zdaje inny egzamin.

Zresztą maturę można powtorzyć.

--
animka

147. Data: 2018-08-31 13:26:00

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 08:36, Trybun pisze:

> Myślisz że o kuchni to ona tylko teoretyzuje przy komputerze?:-\

Może przy "Chłopach".

--
animka

148. Data: 2018-08-31 14:37:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 13:24, Animka pisze:

> Przecież matura ro nie to samo do dyplom technika.
> Tu się zdaje inny egzamin.
>
> Zresztą maturę można powtorzyć.

Jasne, ale ja myślałem że mówimy o maturach.

149. Data: 2018-08-31 14:38:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 09:08, XL pisze:

> PLONK czerwonym kumuszym sprzedawczykom!

Tak, kreuj  sobie historię wg własnych potrzeb i chowaj głowę w piasek
na fakty. Tylko po co sobie samemu wmawiać że białe jest czarne.

150. Data: 2018-08-31 20:47:35

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 14:37, Trybun pisze:

> Jasne, ale ja myślałem że mówimy o maturach.

No, mówiliśmy, że maturę z polskiego oblała :D

Pracę dyplomową zaliczyła na 4.

--
animka

Prosecco