Precz z aluminiowymi formami!

91. Data: 2018-08-26 16:05:30

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Dziękuję. Niestety, nie zawsze można, nie da się użyć papieru do np
> wilgotnego towaru.

Istnieje jeszcze papier do pieczenia. Używam go z powodzeniem.
Poza tym używam też folii alu i plastikowej - jako warstwy ochronnej NA
papier.

--
XL

92. Data: 2018-08-26 16:09:03

Temat: Re: [OT] Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> TAK, ale w różnych sytuacjach.
>
> Najgorszym nieszczęściem ludzkości jest, że to NIE GRAMOTNI, lecz właśnie
> NIEGRAMOTNI wciąż stanowią większość populacji ludzkiej we współczesnym
> świecie.
>
> LOL

Niegramotnym (a nie gramotnym) polecam:
https://www.ekorekta24.pl/pisownia-nie-z-poszczegoln
ymi-czesciami-mowy-kiedy-lacznie-kiedy-osobno/

--
XL

93. Data: 2018-08-26 17:08:48

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 15:01, Trybun pisze:

> Jasne, pytanie tylko czy analfabeta Komorowski to było coś gorszego dla
> Polski od szkodnika Kwaśniewskiego?

Napisałabym coś, ale się wstrzymam dla własnego dobra.

--
animka

94. Data: 2018-08-26 17:13:30

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 15:04, Trybun pisze:

> Nie wiem kim się czuł pan Adam, napisał to co napisał.  Ciekawe skąd ta
> dzisiejsza niechęć  Litwinów do Polski? W żadnym wypadku nie przypomina
> to stosunków Czechów do Słowaków i odwrotnie po podziale ich państwa.

To chyba dlatego moja córka przeczytawszy 2 kartki Pana Tadeusza po
prostu usneła. Nie przeczytała w ogóle tej książki.

Jeśli chodzi o mnie to wszystkie książki po prostu "pożerałam". Bez
wzgledu na treść i politykę. Nie mogłam sie przemóc tylko do tych
"chamskich" "Chłopów", bo to obrzydlistwo w/g mnie było.

--
animka

95. Data: 2018-08-26 19:01:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
> Nie mogłam sie przemóc tylko do tych
> "chamskich" "Chłopów", bo to obrzydlistwo w/g mnie było.

No comment ?

--
XL

96. Data: 2018-08-26 19:10:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 17:08, Animka pisze:

> Napisałabym coś, ale się wstrzymam dla własnego dobra.

Jasne. I tak nic tym nie zmienimy.

97. Data: 2018-08-26 19:11:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 16:02, XL pisze:

> [...]
>
> Najgorszym nieszczęściem ludzkości jest, że to NIE GRAMOTNI, lecz właśnie
> NIEGRAMOTNI wciąż stanowią większość populacji ludzkiej we współczesnym

Bez przesady, są gorsze nieszczęścia, np nowomowa która nie każdy Polak
rozumie. Co tam jakiś błąd ortograficzny wobec kompletnie
niezrozumiałego bełkotu. I nie wiem co robić jak słyszę tłumaczenia -
"to tylko literówka", jakby kompletnie niezrozumiały termin był jakąś
błahostką wobec tego "zbrodni" tego że ktoś użył "u" zamiast "ó"..

98. Data: 2018-08-26 19:13:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 16:09, XL pisze:

> Niegramotnym (a nie gramotnym) polecam:
> https://www.ekorekta24.pl/pisownia-nie-z-poszczegoln
ymi-czesciami-mowy-kiedy-lacznie-kiedy-osobno/

Wiesz że kto mieczem wojuje to i od niego może zginąć?

99. Data: 2018-08-26 19:13:45

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 15:45, d...@g...com pisze:

> W Polsce cechą narodową jest zazdrość a na Litwie podejrzliwość.
> Czesi i Słowacy piją tą samą śliwowicę.

A może dobra pamięć narodowa Litwinów? Nie widziałeś transparentów
kiboli Legii - "na kolana litewski chamie przed polskim panem"?

100. Data: 2018-08-26 19:14:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 16:03, XL pisze:

> Wystarczy parę lekcji historii.

Dobry dowcip, zwłaszcza w kontekście tego co się robi obecnie z historią
w Polsce.

Prosecco
Reklama pomidorów z Lidl
Ciasto