Problem: Valliant - piecyk gazowy / lazienka

21. Data: 2006-08-18 12:13:46

Temat: Re: Problem: Valliant - piecyk gazowy / lazienka
Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> Użytkownik "Tmi" wydedukował:

> Aleś teraz dał...
>
> Poszukaj takiej naklejki co się nazywa tabliczka znamiomowa. W małym
> Vaillancie znajduje się na obudowie z boku po lewej stronie a druga jest na
> nagrzewnicy (po ściągnięciu obudowy). Tam masz napisany literkami model ;)

hahhah ok - poszukam :-) tyle ze nie wiem czy to ma az takie znaczenie,
bo w instrukcji jest napisane: czasami przy braku ciagu, piecyk blokuje
sie, nalezy wtedy po upewnieniu sie ze ciag jest a jego brak byl
chwilowy i powodowany np. niskim cisnieniem, sciagnac obudowe i nacisnac
przycisk odblokowujacy, a nastepnie ponownie odpalic piecik.

Nie odpala. Moze zle naciskam :)

Tmi.

22. Data: 2006-08-18 12:15:27

Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - To jeszcze prostsze! - krzyczy facet. - Nie wie pan gdzie pan jest, nie
> wie pan dokąd pan zmierza, ale wymaga pan ode mnie skutecznej pomocy.
> Jest pan w tym samym miejscu, gdzie pan był przed naszym spotkaniem,
> z tym, że teraz jest to już wyłącznie moja wina.

;-))) byc moze faktycznie.

Tmi

23. Data: 2006-08-18 13:35:35

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3/ swieczka sie nie palik, nic sie nie pali a naciskanie przycisku nie

A gaz jest ?

się nie mogłem powstrzymać :)

Krasnal

24. Data: 2006-08-18 15:25:05