Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "RomanO" <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Problem równoległości
Date: Sat, 11 Sep 2004 22:21:06 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 31
Message-ID: <chvmnb$mps$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <chv5ko$7p4$1@serwus.bnet.pl>
NNTP-Posting-Host: pf139.torun.sdi.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1094934060 23356 213.76.207.139 (11 Sep 2004 20:21:00
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Sep 2004 20:21:00 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4942.400
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4942.400
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:20720
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:chv5ko$7p4$1@serwus.bnet.pl...
> Witam,
>
> dostałem zajęcia w Gimnazjum, równolegle z kolegą uczycielem gimnazjalnym. W
> efekcie on ma część klasy, ja drugą. Co do programu nauczania i podręcznika
> nie ma problemu, wzięliśmy to samo i już.
<..>
No tu chyba nie ma wyboru, od pierwszej klasy musi być ten sam.
>Siłą rzeczy jednak moja pracownia
> ma inne (lepsze) wyposażenie, innego (lepszego ;-)) nauczyciela. I już mam
> inną wizję doboru i ułożenia treści nauczanych.
Wramach programu nauczania przedmiotu.
Twoje niezbywalne prawo ( -wynika z KN)
<..>
>Niby nic, ale zastanawiam
> się, czy rodzice jednej lub drugiej grupy nie oprotestują nierówności w
> ramach klasy?
Dyro przydzielił; no to co CIE?
Pewnie, nie za bardzo łapią... o co leci z tymi "śrubkami i sprężynkami",
A co dopiero mówić, o co chodzi, z tymi różnicami?
Problemy zaczną sie dopiero przy ocenieniu, promocji i egzaminach.
Dobrze sie przygotuj, do określenia wymagań, w tym
( Przedmiotowy Systemie Oceniania).
Zbieraj "prace naukowe" swoich wychowanków!
Roman
Roman
|