Re: Problem z odpywem wody

Data: 2008-12-06 18:03:09
Temat: Re: Problem z odpywem wody
Od: "KaZetE" <n...@n...pl>

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Na razie próbuję z Kretem i wrzątkiem.
Mam tylko nadzieję, że wydzielający się gaz nie zniszczy baterii
lub pralki.

> Tego nawet nie zakładałem, co prawda nie wiem, co to za gaz, ae mam wrażenie, że
nie pisałbyś o tym, gdybyś się nie ewakuował. No,
> może za pośrednictwem jakiegoś wirującego talerzyka... :-) Chodziło mi o ryzyko
rozprzestrzenienia się tego gazu na resztę
> mieszkania, no ale jeśli masz okno w łazience, to OK.
>
> BTW [i OT] jako nastolatek produkowałem kiedyś pewien specyfik do trawienia płytek
drukowanych, zasadniczym składnikiem specyfiku
> była mieszanina kwasu solnego z perhydrolem. Mieszanie jednego z drugim przebiega
również... dość gwałtownie, powiedzmy, a
> zasadnicza część gwałtowności zaczyna się po dłuższej chwili od zmieszania, robiąc
to pierwszy raz jednak o tym nie wiedziałem.
> Mieszanie przebiegało w zlewce, dla bezpieczeństwa wstawionej w plastikową
miednicę. Po wlaniu jednego w drugie zaczęlo dymić,
> stwierdziłem, że w mieszkaniu nielzja i wyniosłem eksperyment na balkon. Postawiłem
tam samą zlewkę, stwierdziłem, że postoi, to
> się wywietrzy, zamknałem balkon i poszedłem do pokoju obok. Za chwilę przypadkiem
zupełnym spojrzałem w okno i pierwsze moje
> zdziwienie: co w tym bloku naprzeciwko tyle ludzi w oknach stoi??? I skąd jakiś
taki dziwny biały dym z boku dolatuje???? ;-)

> J. (i do dziś widoczny brak fragmentu obróbki blacharskiej na balkonie u rodziców,
dziura wyżarta w betonowej płycie balkonu jest