Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

211. Data: 2015-02-16 20:03:47

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-16 19:43, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

> Wymień proszę 3 przykłady takich produktów... ciekawie piszesz.

W moim przydomowym sklepiku brakuje dziczyzny.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

212. Data: 2015-02-16 20:05:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-02-16 19:43, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> W moim przydomowym sklepiku brakuje dziczyzny.

Ale tego nie było nigdy w sklepach - dziczyznę znajdziesz w lesie :-)

213. Data: 2015-02-16 20:13:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Ale tego nie było nigdy w sklepach - dziczyznę znajdziesz w lesie :-)

no popatrz, a u mnie jest w sklepie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

214. Data: 2015-02-16 20:17:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 20:03, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-16 19:43, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> W moim przydomowym sklepiku brakuje dziczyzny.

Poczekaj, zarządzą odstrzał powszechny, to dziczyzna będzie wszędzie.

Ewa

215. Data: 2015-02-16 20:39:51

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-02-16 19:43, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> W moim przydomowym sklepiku brakuje dziczyzny.

Ale tego nie było nigdy w sklepach - dziczyznę znajdziesz w lesie :-)

dziczyzna była ZAWSZE w dobrych sklepach, do wyboru, do koloru - zając w
futrze i bez, dziczyzna, sarnina (comberek), jelenina, kaczusie. Nawet w
czasie kryzysu można było coś wyhaczyć. A teraz brakuje mi np. raków (jadłem
ze trzy razy w życiu i już raczej ich (tzn. rak polski ) za mego życia w
sklepach nie uświadczę, z chęcią zjadłbym kotleciki z gryfu (czytaj krowie
wymię)...
pozdr
Stefan

216. Data: 2015-02-16 20:40:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W moim przydomowym sklepiku brakuje dziczyzny.

Bo nie ma miejsca na półkach, zajętych przez modne bagietki kupowane
przez snobów.

Jarek

--
Oliwa sprawiedliwa na wierzch wypływa.

217. Data: 2015-02-16 21:05:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 20:39:51 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> ze trzy razy w życiu i już raczej ich (tzn. rak polski ) za mego życia w

Uświadczysz - gdzieś widziałam jakiś czas temu, nie pomnę tylko, w którym
sklepie. Ale...
http://raki-sprzedaz.pl/?page_id=80
120 złociszy/kg

> z chęcią zjadłbym kotleciki z gryfu (czytaj krowie
> wymię)...

Z tym jest trudniej, bo teraz na mięso hoduje się głównie byczki.

218. Data: 2015-02-16 21:11:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stefan napisał:

> A teraz brakuje mi np. raków (jadłem ze trzy razy w życiu i już raczej
> ich (tzn. rak polski) za mego życia w sklepach nie uświadczę

Mój pradziadunio, świeć Panie nad duszą Jego, był znanym i uznanym
w swojej części Galicji rakołowcą. Wychodził na noc i wracał do domu
z takim większym szaflikiem wypełnionym skorupiakami. Ja pradziadka
poznać nie zdążyłem, ale w dzieciństwie, podczas wakacji, często
chadzałem na rakowe łowy z dziećmi jego, czyli z braćmi mojej babki,
a i nawet z jedną jej siostrą, co też smykałkę odziedziczyła. Albo
z jeszcze młodszym pokoleniem, czyli z którymś z moich wujów. Takiego
urodzaju już wtedy nie było, ale czasem udawało się nałapać całe wiadro.
Potem odbywał się wieczorny rytuał pod hasłem "teraz będziemy jeść raki".
Kto mógł, to się na taką imprezę stawiał. Gdybym tak chciał wszystkie
sesje policzyć, to nie wiem, czy by nam razem palców starczyło.

Raki w sklepach czasem widuję, a to w postaci tzw. szyjek rakowych
zapakowanych w plastikowe pudełko jak na śledzie. Paszportów nie mają,
więc nie wiem czy one polskie.

Jarek

--
Raz się komar z komarem przekomarzać zaczął,
Mówiąc, że widział raki, co się winkiem raczą.

219. Data: 2015-02-16 21:13:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-16 20:39, obywatel Stefan uprzejmie donosi:
> [...]
> (jadłem ze trzy razy w życiu i już raczej ich (tzn. rak polski ) za mego
> życia w sklepach nie uświadczę, z chęcią zjadłbym kotleciki z gryfu

Oraz policzków wołowych.

220. Data: 2015-02-16 21:27:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Oraz policzków wołowych.

Wy mię tu nie zmuszajcie do reklamowych wynurzeń. Wczoraj w insekcie
widziałem. Widzę je tam wciąż w lodówie (ale nie wciąż te same --
ludzie kupują, więc wciąż przywożą nowe).

Jarek

--
W deszcz kamienice zblakłe stoją o kulach rynien
I okno przypadkowe jak wrzód na tynku skórze

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek