Programy kucharskie w TV

81. Data: 2013-10-17 13:39:28

Temat: Re: Programy kucharskie w TV
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 01:06:21 -0700 (PDT), Zbyszek Zarzycki napisał(a):

> [...]
albo szybkie w przygotowaniu, mało wydumane. Parę zrobiliśmy w domu, dobrze wyszły.

> Program nazywa się Pyszne25.

To ta z MasterChefa to prowadzi. Starmach czy jak jej tam.

M.

82. Data: 2013-10-17 14:04:07

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2013 13:39, Fragile pisze:

> To ta z MasterChefa to prowadzi. Starmach czy jak jej tam.

Nie wiem jakie ma przepisy ale poza tym jest straszna O_O, chyba już
Gesslerową wolę :D

--
Pozdrówki
Anai

83. Data: 2013-10-17 17:18:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 01:52:17 +0200, Aicha napisał(a):

> Pudło.

Nie.
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

84. Data: 2013-10-17 17:23:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-17 14:04, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Nie wiem jakie ma przepisy ale poza tym jest straszna O_O, chyba już
> Gesslerową wolę :D

Bardzo podobnie mi się pomyślało.
Jak już zostało ujawnione, kto zacz, pierwsze moje skojarzenie
powędrowało w stronę, że to raczej antyreklama programu.

85. Data: 2013-10-17 20:38:16

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 października 2013 17:23:05 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-10-17 14:04, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Bardzo podobnie mi si� pomy�la�o.
>
> Jak ju� zosta�o ujawnione, kto zacz, pierwsze moje skojarzenie
>
> pow�drowa�o w stron�, �e to raczej antyreklama programu.

Toż pisałem że beznadziejnie prowadzi. Masterchefa ani podobnych nie oglądam ani
podobnych więc nie wiem.
Przepisy można poczytać w internecie, więc bez narażania się można zobaczyć jakie są.

--
ZZ@private

86. Data: 2013-10-18 09:28:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-17 09:22, czeremcha pisze:
> Nie, ale tłumaczone ;-)
>
> http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/bbc-hd/jutro/
rick-stein-w-hiszpanii_2360044695904#.Ul-Py1P_3Fw

> http://www.kuchniaplus.pl/program/program-tv/full/an
thony-bourdain-bez-rezerwacji-4_17754

> http://www.kuchniaplus.pl/program/program-tv/full/dw
och-lakomych-wlochow-bolonia_36850

Dzięki.

Ewa

87. Data: 2013-10-18 12:34:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 14:04:07 +0200, Anai napisał(a):

> Nie wiem jakie ma przepisy ale poza tym jest straszna O_O, chyba już
> Gesslerową wolę :D

Ja też :)
Widziałam chyba ze dwa odcinki tego jej programu, ale jedynie kątem oka,
więc na temat przepisów nie mogę się wypowiedzieć. Ale są tutaj:
http://www.tvnstyle.pl/programy/pyszne-25,4406.html

M.

88. Data: 2013-12-02 18:10:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubicie programy kulinarne z wspułzawodnictwem?
Ja tego nie znoszę,
a może by stworzyli program kulinarny z gotowaniem zespołowym zamiast z
wspułzawodnictwem?
Nie umiem sobie tego za bardzo wyobrazić, ale świat artystyczny sam wymyśli,
a było by spokojniej , cieplej, pszyjemniej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

89. Data: 2013-12-02 18:32:13

Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> a może by stworzyli

"stworzyli"? W jakiej to jest ortografii?
Chyba "stwożyli", gamoniu. :-)

90. Data: 2013-12-02 19:36:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "stworzyli"? W jakiej to jest ortografii?
> Chyba "stwożyli", gamoniu. :-)
no

ocet winny mętny
I kolejny Śmierdzący przepis