Re: Projekt ustawy o rencie socjalnej.

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Projekt ustawy o rencie socjalnej.
Date: 30 Jan 2003 13:23:41 +0100

Witaj :-)

Ja wiem ze czesto pisze osobiste teksty ale wiem ze konkretnymi
rozwiazaniami sa konkretni ludzie i jak rozwalaja - to staram sie mowic kto
i dlaczego. A wiec napisalem kto i dlaczego to robi :-) dorzocajac tym samym
dwa minusy tego rozwiazania. To ze opieka nie wyplaca w terminie to nie jest
systemowy problem - tylko tych na gorze. I ci na gorze nagle chca cos
poprawiac ;-) bardzo smieszne , bardzo. Zadam takie pytanie: jezeli ZUS
przestanie wyplacac to co pani Banach wymysli ?

pozdr.
Arek