Prośba...

161. Data: 2012-09-27 21:48:23

Temat: Re: Prośba...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 21:58:42 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
sobie usuniesz ten Reply-To i tyle.

odfajkować zaznaczenie w polu DW

> Ale skoro jest to ustawienie DOMYŚLNE, to większość zwykłych
> użytkowników nawet nie zwróci na to uwagi.

To chyba od początku jestem taka jakas NIEzwykła.
Bo zawsze zwracam uwagę na ustawienia, zeby komuś kuku nie robić.

> Masz ten sam adres w "reply to" co adres nadawcy posta, więc z czym
> problem?

Odpowiedziałam właśnie Stalkerowi, nie powtarzam wykladów.

(by XL)

162. Data: 2012-09-27 22:53:53

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 23:31, Ikselka pisze:

> [...]
> utrudnić życie, ale jest konieczne dla danego PROGRAMU, aby mógł pobrać z
> niego wartość (tu: adres email) i utworzyć wiadomość od razu prawidłowo
> skierowaną. Jako ze program nie myśli - i nie zagląda, co tam jest wpisane
> gdzie indziej i czy aby użytkownik sobie życzy na pewno tego adresu.
> Program ma mieć ten adres wpisany w OKREŚLONYM miejscu, gotowy do pobrania
> w razie konieczności.
> Mam nadzieję, że nie nazbyt skomplikowanie tłumaczę.
>
> Tak więc nie mam zamiaru sobie likwidować tego ustawienia.

Pewnie, skoro dwie osoby Ci tłumaczą, a Ty dalej w ciemnym lesie. NIKT
NICZEGO NIE MUSI POBIERAĆ, żeby z googla napisać do Ciebie na priva bez
reply-to! Zrozum to wreszcie.

163. Data: 2012-09-27 23:50:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 00:53:53 +0200, Aicha napisał(a):

> Pewnie, skoro dwie osoby Ci tłumaczą, a Ty dalej w ciemnym lesie. NIKT
> NICZEGO NIE MUSI POBIERAĆ, żeby z googla napisać do Ciebie na priva bez
> reply-to! Zrozum to wreszcie.

To TY nie rozumiesz.
(by XL)

164. Data: 2012-09-27 23:51:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Sep 2012 00:53:53 +0200, Aicha napisał(a):

> NIKT
> NICZEGO NIE MUSI POBIERAĆ

Żaden "nikt", tylko PROGRAM ma pobierać. Dane z pola.
Ale trudno takie rzeczy tłumaczyć laikowi.
(by XL)

165. Data: 2012-09-28 00:18:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Sep 2012 10:09:36 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> wystawiać przed dom na chodniku ławeczkę, bo może jej się zachce na niej usiąść. W
sumie nie pamiętam żeby na niej siadała, ale ławeczka była. I tak latami całymi. Aż
któregoś dnia pompowałem babci wodę i słyszę łomot straszliwy. Wyskoczyłem zza domu,
a tam przed domem stoi grupka rowerzystów, a jeden się gramoli z chodnika. Wziął i
się o tę ławkę wywalił. Widzę, że obcy ludzie z daleka, chciałem załagodzić sytuację,
ale z domu wyskoczyła babcia i wsiadła na rowerzystę z pretensją: Jak on mógł się o
tę ławkę wywalić. Przecież ona tam tę ławkę stawia od lata i do tej pory nikomu nie
przeszkadzała :-)

C.d.
Czyżby NAGLE chodnik przestał być chodnikiem (zgodnie z nazwą)?
Czyżby stał się jeździkiem, a jezdnia - chodnią?
:->
(by XL)

166. Data: 2012-09-28 06:36:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-27 17:59, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Jeśli rozumiesz, to kiwnij głową...

A nie myślałeś o tym, by uczyć informatyki w gimnazjumie?

qr.a
--
z pooodziweeem

167. Data: 2012-09-28 06:38:37

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-28 08:36, Qrczak pisze:

> A nie myślałeś o tym, by uczyć informatyki w gimnazjumie?

W gimnazjumie młódź szybko chwyta.
--
B.

168. Data: 2012-09-28 06:39:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-27 19:51, obywatel kiwiko uprzejmie donosi:

> trzeba starszą kobietę zrozumieć ;)
>
> kiwiko

hihi

qr.a
--
ano

169. Data: 2012-09-28 06:41:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-28 00:53, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Pewnie, skoro dwie osoby Ci tłumaczą, a Ty dalej w ciemnym lesie. NIKT
> NICZEGO NIE MUSI POBIERAĆ, żeby z googla napisać do Ciebie na priva bez
> reply-to! Zrozum to wreszcie.

Te, brzydka, nie podskakuj, bo pavlovą dostaniesz.

qr.a

170. Data: 2012-09-28 08:28:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-27 21:19, Aicha pisze:

> Do admina internetu? :)

Choćby i całego świata nawet! Ale najpierw pójdę z tym do Telewizji! :)

Ewa

Ostatnie pytanie
Polskie Pussy Rayot?
Horyzont zdarzeń.