Re: Prośba - spaghetti z łososiem

From: "Grzegorz Nowosielski" <g...@r...fm>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Prośba - spaghetti z łososiem
Date: Wed, 16 Oct 2002 16:20:46 +0200
Sender: p...@r...pl

Odradzam stanowczo "psucia" pysznej pasty sosem. Mój przepis jest prosty i
wyśmienity :-) tak mis i zdaje ...

Wędzonego łososia rozdrabniam widelcem.Niezbyt drobno siekam duża ilość
świeżej pietruszki - wyciskam lub siekam kilka ząbków czosnku ilość zależy
od uznania mistrza. Wszystko to wrzucam na rozgrzana oliwę z oliwek i dusze
przez kilka minut potem zdejmuje przykrywkę by woda z łososia i pietruszki
odparowala.Smaze przez kilka minut. Potem juz tylko przerzucam wszystko do
makaraonu - mieszam w duzym garnku i czekam kilka minut by makaron zlapal
smak i aromat lososia. Na koniec posypujem parmezanem.Jest pyszne a przepis
podpatrzylem we wloszech - od tamtego czasu nie uznaje makaronu z sosami a
jedynie drobnymi dodatkami. Smacznego...

Marcin