Re: Prosby o pomysly i odpowiedzi

Data: 2002-09-27 20:11:26
Temat: Re: Prosby o pomysly i odpowiedzi
Od: "Zuza" <g...@p...fm>

> Dzielcie sie wrazeniami, nie tylko przepisami:))
> MB
Taak. Tez mi brakuje odpowiedzi typu - zrobilam, udalo sie , nie udalo sie.
Rzadko tu zabieram glos chocby wlasnie i dlatego, ze szkoda mi moje
ulubione przepisy, zdobyczne, poprawione, bo nie od razu Krakow zbudowano,
tak wrzucic na zer. :-))) Lopatologicznie, dla tych co korzystaja i nawet
nie podziekuja: przeciez zanim poznamy naprawde warte grzechu przepisy jest
dluga droga od nauki gotowania ziemniakow :-))) po wyprobowywanie roznych
przepisow, co trwa i kosztuje, zanim zdobedzie sie ich tyle i na tyle
dobrych, zeby uwazac za wskazane komus je zaproponowac. Chcialam nawet
kiedys zadac grupowiczom pytanie, jakie maja przepisy (tj. na co), ktore
trzymaja w ukryciu. Pomyslalam, ze taka lista to by dopiero byla pelna
pysznosci. :-))
Jesli o mnie chodzi, to staram sie dziekowac, ale nie zawsze. Czytam liste,
notuje co mi sie w danej chwili podoba, a gotuje czasem od razu, czasem za
rok. Nie podziekowalam za ciasto bananowe i za leczo. Obie rzeczy robie,
smakuja moim bliskim. :-))) Mam zas jeszcze cale mnostwo przepisow do
przerobienia, ale postaram sie napisac cos o tym, w swoim czasie.
Pozdrawiam! Zuzka