Re: Prosby o pomysly i odpowiedzi

Data: 2002-09-27 15:58:35
Temat: Re: Prosby o pomysly i odpowiedzi
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl>

Magdalena Bassett wrote:

Wielu z nas grzebie w swoich archiwach
> i poddaje te pomysly, zwykle kilka lub kilkanascie dobrych przepisow sie
> znajdzie.
>
> Byloby bardzo fajnie, gdyby osoby proszace o te przepisy opisaly
> pozniej, co zrobily, co smakowalo, jak sie przyjecie udalo, czy
> dziewczyna byla oczarowana, czy zonie sprawilo sie przyjemnosc, takie
> podzielenie sie wrazeniami po imprezie. W ten sposob ci, ktorym sie
> chcialo pogrzebac w archiwach mieliby satysfakcje, a inni mogliby sobie
> zanotowac, co sie sprawdza w jakich sytuacjach.
>
> Dzielcie sie wrazeniami, nie tylko przepisami:))
>
> MB

masz rację Magdaleno!

co prawda bardzo rzadko podaje przepisy - z wrodzonego lenistwa -
ale kiedy już - to wkładam w to odrobinę swej "kuchennej duszy".
myślę, że inni tak samo...

jeśli chodzi o moje korzystanie z waszych - naszych przepisów
to zwykle czytam z przyjemnością
ale korzystam z jakichś fragmentów, odprysków -
- zwłaszcza tam gdzie ktoś szczegółowo opisuje jakąś rzadką czynność
lub potrawę, jaką szczególnie lubię, lub mogę polubić

zbiera się to gdzieś we mnie
i czasami nie wiadomo skąd wypływa na powierzchnię gdy jest potrzebne
gotowe do użycia

ale nie da się ukryć, że bardzo mi brakuje stałych tu niegdyś bywalców
i zażartych merytorycznych dyskusji, lub podnoszenia ważności i
szlachetności jednych potraw czy składników nad drugimi

natomiast baaaardzo nie lubię przepisów wrzuconych na sucho
bez żadnego osobistego zaangżowania
właściwie nie czytam ich....

pozdr
ewa