Re: Prosecco

Data: 2018-08-10 08:03:54
Temat: Re: Prosecco
Od: d...@g...com

Ja czytam.

Po co pisać skoro nie ma żadnych :
porad kulinarnych
ciekawych propozycji dań
słów zachęty
krzty zrozumienia

Za to jest:
XL która idę o zakład zaraz to skomentuje.
A jeżeli nie skomentuje bo uzna że jej się to nie opłaca to wyleci z tekstem do kogo
posłała skargę lub zażalenie o niski poziom usług stare mięso czy muchy w nosie ....
Kogo to interesuje ?

PS:
Ja bez kieliszka w rączce (chociaż mógłby być) sprawdziłem wczoraj jaki wpływ na
organizm ma obiad złożony ze schaba z tłustymi frytkami polanym majo i keczapem.
Do tego lody i mały portwain. Przy obecnych temperaturach okazuje się że wpływ
takiego dania jest kojący i głęboko relaksujący.
Jarku pozdrawiam