Protest katolików

61. Data: 2016-04-22 19:53:10

Temat: Re: Protest katolików
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-04-22 o 15:42, m...@g...com pisze:

> Czyli twierdzisz do jednego zła należy dodać jeszcze większe?

Że nie do zindoktrynowanych sekciarzy należy decydowanie co i dla kogo
jest dobre, a co złe.
I które zło ma jedną nóżkę bardziej.
Właśnie dlatego cywilizowana część świata już dawno zrozumiała
konieczność oddzielenia prawa od fanatyzmu religijnego, że powinny
decydować kwestie merytoryczne, a nie urojenia.

> Nie lepiej już w imię zwyciężania zła dobrem urodzić

Lepiej jakby sekciarze przestali twierdzić, że wiedzą lepiej.

To już nawet Litwa jest bardziej cywilizowana od tej chorej dziczy, bo mniejszosć
polska chciała im wprowadzic zakaz aborcji więc powszechne było to;

Szczere do bólu są natomiast litewskie media. "Polacy chcą cofnąć Litwę do okresu
średniowiecznej wiochy" - napisał jeden z największych litewskich portali. Równie
mocne komentarze padają tradycyjnie ze strony litewskich internautów...

62. Data: 2016-04-22 19:56:45

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 16:37, Ikselka pisze:

> Zgrabna manipulacyjka - CHCIAŁBYŚ, by WYMAGANO.

Zgrabna manipulacyjka - CHCIAŁABYŚ BY ZAKAZYWANO (albo inaczej:
NAKAZYWANO rodzić)

> Widzę, że nie ma w Waszych (Twych i Twego faceta) życiowych potencjalnych
> drogach do wspólnego przebycia opcji, że Twój facet po prostu w tym
> nieszczęściu byłby z Tobą na dobre i złe,

A co to ma do rzeczy?
Nieszczęście jest kobiety, a to czy facet będzie ją wspierał czy nie
będzie, to zupełnie inna kwestia.
To ewentualnie może mieć wpływ na to, jaką decyzję kobieta podejmie.
Kobieta!

To co napisałaś sugeruje, że jak facet zadeklaruje: "będę cię wspierał"
to automatycznie obliguje kobietę do podjęcia "właściwej" decyzji, bo
jak nie podejmie "właściwej" to do pierdla, przecież facet chciał ją
wspierać, a ona głupia usunęła.
Dawno takiej bzdury nie słyszałem. To kompletne odwrócenie pojęć!

To ją zgwałcono, a nie jej faceta.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

63. Data: 2016-04-22 20:06:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-04-22 o 16:37, Ikselka pisze:
> Dnia Fri, 22 Apr 2016 15:31:12 +0200, FEniks napisał(a):

Oni już udowodnili światu że są kurestwem a popatrz na to;

Rząd Litwy podczas dzisiejszej narady nie poparł projektu ustawy zakazującego aborcję
zgłoszonego przez Akcję Wyborczą Polaków na Litwie.
W opinii rządu proponowany projekt ogranicza prawa kobiet do życia prywatnego, jest
sprzeczny z zasadami litewskiej Konstytucji, a także aktami prawnymi Unii
Europejskiej.
,,Problem aborcji należy rozstrzygać nie zakazując go ustawowo, ale zwracając większa
uwagę na edukację seksualną, zwiększając zakres pomocy psychologicznej" - twierdzi
minister zdrowia Vytenis Andriukaitis.

komentarze;
Gdyby tak też u nas myślał rząd i politycy. Tylko, że u nas jest jednak dużo więcej
różnej maści oszołomów. A nawet potrafimy za granicą narobić wstydu.

Monika Treder
To ze strony Akcji Wyborczej Polaków na Litwie szczyt sk*rwysyńsywa. Eksportują na
Litwę to, co w Polsce najgorsze.

Dominika Morel
I tak za granicą myślą, że w Polsce po ulicach krowy i kozy biegają to teraz już
całkiem kwasu nam narobili ;/ co za tępaki ;/

Caroline De Mon
Polski chamie pokłoń się przed Litewskim panem !! - niestety, idziemy w tą stronę...

Ania Grzeszczak
Co jest z tymi Polaczkami, że nawet na Litwie sieją głupotę.

64. Data: 2016-04-22 20:12:27

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 14:11, m...@g...com pisze:

> To będzie zakaz aborcji czy jej nakaz?

Między zakazem aborcji, a nakazem aborcji. Czego nie zrozumiałeś?
Sekciarze zachowują się tak, jakby obecnie obowiązywał nakaz aborcji.

> Bo juz sie gubię w twojej "anty-sekciarskiej" logice ;P

Nie zaskoczyłeś mnie.

> Chyba że ci się zakaz aborcji z nakazem rodzenia poputał...zawsze wszak zostają
prezerwatywy. Ich też mają zakazać?! WOW! ;)

A są przez kościół dozwolone?
Są dozwolone chyba tylko przez te bardziej rozumną część... te z
przebłyskami inteligencji.

> Wychodzi mi że prawo do aborcji dla kobiet to jedynie pochodna samczej wolności do
NIEstosowania prezerwatyw...

Doucz się.
Prezerwatywa to nie jest "szklanka wody zamiast". Czasem zawodzi.
Gwałciciele też nie zawsze robią sobie wazektomię i używają prezerwatyw.
Tylko ci uprzejmi.

> wiec tak naprawdę całe feministyczne lobby powinno walczyć z aborcją -jako wynikiem
seksistowskich "stosunków" bez "zabezpieczenia" ;P

Chciałeś być śmieszy, a wyszło jak zwykle.
Feministyczne lobby, jak to nazywasz, walczą z aborcją. Ale sekciarze
nie pozwalają. Edukacja - nie, środki antykoncepcyjne - nie..., a potem
debile są zdziwieni skalą aborcji.

> POwrotu "zdrowych inaczej" znaczy "wolnych w prawie do zabijania"?

Nic nie zrozumiałeś.

> Dziękuję ale nie skorzystam...choćbyś (u)silnie (czyli przemocą) namawiał ;P

Nie namawiam. Życzę.
Piotr

65. Data: 2016-04-22 20:21:16

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 15:10, m...@g...com pisze:

> Świat jest szalony -rozejrzyj się wokoło- więc jak najbardziej warto mu tegoż
powrotu do zdrowia życzyć. A aborcje to nic innego jak przerywanie linii życia już
roz-poczętych bytów ludzkich

Świat jest bardziej skomplikowany niż ci się wydaje. Nie każda ciąża to
rozpoczęty byt ludzki. Poczytaj trochę najpierw.

> -wiec odbieranie im możliwości za-istnienia (więc życia) małym Polkom (i Polakom).

Zapomniałeś dodałeś, że mają być biali.
I to jest właśnie kwintesencja waszego faszystowskiego sposobu myślenia.
Inteligentni ludzie od razu zrozumieją o co mi chodzi, a dla ciebie
szkoda mi czasu na tłumaczenie.

> Przez ich Matki POlki i Lekarzy POlskich.

Kup sobie nową klawiaturę, bo ci się popsuła.

> Te wyabortowane Polki cię widzę nie obchodzą.

Ciebie też nie obchodzą. Obchodzi cię tylko to, że to Polki.

> Obchodzą cię tylko te które ktoś już zapłodnił. Trzeba myśleć przed zapłodnieniem

To dlaczego sekciarze zabraniają myślenia? Robią pikiety pod szkołami i
kamieniami rzucają jak tylko się dowiadują, że będzie w szkole lekcja
edukacji seksualnej.

Pozdrawiam
Piotr

66. Data: 2016-04-22 20:33:03

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 20:12, Kviat pisze:
> Są dozwolone chyba tylko przez te bardziej rozumną część... te z
> przebłyskami inteligencji.

tę, kurna

też mi się klawiatura zacina chyba

Pozdrawiam
Piotr

67. Data: 2016-04-22 20:36:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

To dlaczego sekciarze zabraniają myślenia? Robią pikiety pod szkołami i
kamieniami rzucają jak tylko się dowiadują, że będzie w szkole lekcja
*******

Jak ma dotrzeć do śmieci (obecnie na skale światową) jak nie idzie o żadne płody
tylko o nienawiść? Komentarz dokładnie oddaje kim są te śmiecie ( obecnie w oczach
całego świata)

Stąd skad biorą się durni faceci, głosujący na PiS. Z nizin społecznych, z głębokiej
prowincji, gdzie głosuje się na kogoś, bo jest "przystojny" i "ładnie mówi". Ale o
czym mówi, że nie słucha. Wynika to wszystko z potrzeby zemsty za nieudane życie na
tych, którym się bardziej coś udało. Zawsze takie ruchy bazują na podobnych
przypadkach i odruchach.

Drodzy prawicowcy za co Wy nas tak strasznie nienawidzicie? Bo Waszych dzialan nie da
sie motywowac inaczej niz zapiekla nienawiscia lub ewentualnie strachem wobec nas,
kobiet.

68. Data: 2016-04-22 21:51:57

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 15:42, m...@g...com pisze:

> Czyli twierdzisz do jednego zła należy dodać jeszcze większe? Zabić
> Życie które niczym nie zawiniło temu w jaki sposób za-istniało? Ktoś
> cię (choćby wbrew tobie lub kiedy się "rozmyślisz") zapłodni a ty
> "zemścisz się" za to na tym bogu-ducha-winnym bycie? Nie lepiej już
> w imię zwyciężania zła dobrem urodzić toto i oddać do adopcji? Tyle
> rodzin na te byty czeka...

nie, nie lepiej. To moje geny i ja decyduję, kiedy i z kim się rozmnożę.
To ja decyduję, kiedy chcę oddać swoje ciało innemu ciału - czy będzie
to ciało mężczyzny czy płodu. To ja decyduję, czy chcę ponosić ten
koszt. Nie ty.
Banda kretynów.
Że zacytuję Feniksa: Paniał?

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

69. Data: 2016-04-22 21:55:26

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-22 o 16:39, Ikselka pisze:

się" za to na tym bogu-ducha-winnym bycie? Nie lepiej już w imię zwyciężania zła
dobrem urodzić toto i oddać do adopcji? Tyle rodzin na te byty czeka...

> Hołk.... Hołk...

i zapewne dlatego domy dziecka są kompletnie puste...

70. Data: 2016-04-22 21:56:05

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ właśnie w tym jest TYPOWA - ze strony tej pani.

TYPOWA jest zawsze z twojej strony, właśnie tak, z capsem.

--
[...]

Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Brejwikowi źle w kiciu :-O
Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu