Re: Prywatni lekarze:((((

From: <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Prywatni lekarze:((((
Date: 16 Jan 2001 20:03:50 +0100

> Witam.
>
> Chcialem sie z Wami podzielic moim dzisiejszym spotkaniem z panem
> doktorem... w prywatnej przychodni.
> Dzisiaj mnie pan doktor zaskoczyl i to bardzo nie milo...
> Wchodze sobie do niego do gabinetu... on sobie siedzi na skorzanym fotelu i
> sie patrzy na mnie jakby chcialby mnie zabic... nawet nic nie pyta... po co,
> dlaczego, co dzieje... wiec zaczynam gadke. Mowie co i jak... laskawie wzial
> zdjecie, poaptrzyl... wzial moje skierowanie i zaczal cos pisac.. nie
> powiedzial ani slowa... Juz troche zirytowany tym, pytam co to jest (narosl
> [...]

To zmień lekarza i nie zawracaj głowy. Twoje pieniądze - Twój wybór i Twój
problem.
Po drugie - jak do mnie przychodzi 45-ty pacjent w danym dniu, to też nie
jestem specjalnie rozmowny.
A po trzecie - Ty myślisz, że jak wygląda operacja ortopedyczna? Piła też jest,
spokojna głowa ( może nie koniecznie spalinowa ).
TW