Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

141. Data: 2012-02-04 21:24:13

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:jgk7j5$oo9$20@node2.news.atman.pl...

> Łatwiej włączyć capsa.

nic to nie zmienia w tym co napisalam powyzej.

> Z trójką dzieci na karku? Nie dostanę wizy.

pech.

i.

142. Data: 2012-02-04 21:25:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przepraszam tylko moja zasłużyła na ogólnoświatową.

poniekad, bo byla w tym zawarta ocena. Ja raczej nikogo nie oceniam.
Raczej sytuacje.

i.

143. Data: 2012-02-04 21:26:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 22:13, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> W zyciu!! Ty tak widze naciagasz. To __nie___ alternatywa.
> Po prostu wnioskuje czym sie moze skonczyc nie chcenie dziecka.
> Lub niedorzalosc (jak Veronika raczyla zauwazyc) rodzicow.

To co jest skutkiem tej złej edukacji seksualnej i _braku_
proaborcyjnego prawa?
Niedojrzałość rodziców? Wiesz, na niedojrzałość może się złożyć milion
innych rzeczy, a i tak ona wcale nie musi pociągać za sobą zabijania
dziecka.

Ewa

144. Data: 2012-02-04 21:27:23

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Po co się głupio upierasz, tego nie rozumiem. Napisałaś, że gówniarskie
> rodzicielstwo to są: "skutki braku edukacji, i proaborcyjnego prawa".
> Zrozumiały Cię źle przynajmniej dwie osoby.

przyznaje, ze przecinek jest zle postawiony. Jednak przypomnij mi z logiki,
czy
wlasnie "i" nie oznacza, ze musi byc jedno i drugie spelnione??

iczny/wychowanie/1503470,1,nowa-rewolucja-seksualna.
read

> Przy odrobinie złej woli w każdym kraju znalazłabyś podobny "argument" za
> tym, że edukacja seksualna w szkołach jest źle prowadzona.
> Nie mówię, że u nas jest cudownie pod tym względem. Wiadomo, że kuleje,
> ale nie popadaj na każdym kroku w przesadę, przypisując jej
> odpowiedzialność za każde nieszczęście, jakie się zdarzy.

przy tak prowadzonej edukacji, i programie w tym zawartym, mysle ze myslenie
nawet skrajnie optymistyczne samo popada w pesymizm.

i.

145. Data: 2012-02-04 21:29:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> :D
>
> z tego samego zrodla, z ktorego Veronika sadzi, ze gowniarstwo nie
> powinno miec dziecka.

Ta dziewczyna miała 22 lata stąd wniosek Veroniki o jej gówniarstwie.

--

Paulinka

146. Data: 2012-02-04 21:29:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> pech.

Czyżby?

--

Paulinka

147. Data: 2012-02-04 21:29:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> poniekad, bo byla w tym zawarta ocena. Ja raczej nikogo nie oceniam.
> Raczej sytuacje.

To przecież tak wiele zmienia.

--

Paulinka

148. Data: 2012-02-04 21:33:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 22:10, Iwon(K)a pisze:

> problem z katechetkami, bo nie sa seksuologami.

To tylko seksuolog może dzieci uczyć wychowania seksualnego? Moim
zdaniem bardziej odpowiednie jest tu dobre podejście do dzieci i
znajomość dziecięcej psychiki.

Poza tym - wiesz ilu w Polsce jest seksuologów? Sprawdź sobie. Musieliby
na 100 etatach pracować.

BTW Pamiętam, jak kiedyś oburzałaś się w jakiejś dyskusji, że ja uważam,
że na kolonie czy obozy z dziećmi powinna jeździć tylko wykwalifikowana
kadra, która ma przygotowanie do pracy z dziećmi. A teraz nagle Ci
seksuolog potrzebny do wychowania seksualnego w szkole.

Ewa

149. Data: 2012-02-04 21:39:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 22:27, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> przyznaje, ze przecinek jest zle postawiony. Jednak przypomnij mi z
> logiki, czy
> wlasnie "i" nie oznacza, ze musi byc jedno i drugie spelnione??

A gdybym napisała, że to pytanie wynika z braku edukacji i głupoty, to
jak byś to zrozumiała?

Ewa

150. Data: 2012-02-04 21:40:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> To tylko seksuolog może dzieci uczyć wychowania seksualnego? Moim zdaniem
> bardziej odpowiednie jest tu dobre podejście do dzieci i znajomość
> dziecięcej psychiki.

nie tylko.

> [...]
> kadra, która ma przygotowanie do pracy z dziećmi. A teraz nagle Ci
> seksuolog potrzebny do wychowania seksualnego w szkole.

nie pamietam. Teraz sie nie upieram, ze tylko potrzebny, Na pewno nie
katechetka.

i.

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?