Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

171. Data: 2012-02-05 09:58:28

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jglj25$eo$4@news.icm.edu.pl...

> Możesz sobie twierdzić, co chcesz.

Tylko po co orzekasz o sprawach oczywistych?

172. Data: 2012-02-05 09:58:42

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 10:29, Ghost pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jgk4m8$oo9$7@node2.news.atman.pl...

> Sluszna linie ma moj kf.

Chodzi Ci o Paulinkę czy o Iwon(K)ę, która się nie umiała wysłowić, ale
się poprawiła, bo nie aktualizuję zawartości Twojego kfa na bieżąco?
Zresztą w tym temacie możesz mnie też tam wrzucić.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

173. Data: 2012-02-05 09:59:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się dzieci nie robi, jak się nie ma siły na to, by je chować po
> swojemu.

Rece mi opadaja. Ikselizm sie szerzy.

174. Data: 2012-02-05 10:02:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 10:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tylko po co orzekasz o sprawach oczywistych?

W tym samym celu, w którym Ty to robisz.

Ewa

175. Data: 2012-02-05 10:05:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty, jak rozumiem, występujesz tutaj w roli dziada, który wie i już. Bo
> argumentacji nie widzę żadnej, tylko łatwość wyciągania wniosków.

Widze, ze i w emocjach nie oddajesz pola ikseli, jako i jej przeslaniaja ci
one slowo pisane. Wiem, ze masz potrzebe odgryzienia sie, taka natura, ale
walac na slepo bezsensowna "erystyka" nie zdobywasz social points.

Za dlugo jednak to juz trwa, przywitaj sie z iksela.

176. Data: 2012-02-05 10:08:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o Paulinkę czy o Iwon(K)ę, która się nie umiała wysłowić, ale
> się poprawiła, bo nie aktualizuję zawartości Twojego kfa na bieżąco?
> Zresztą w tym temacie możesz mnie też tam wrzucić.

Palilas cos?

177. Data: 2012-02-05 10:32:13

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 11:08, Ghost pisze:

> Palilas cos?

Ja tylko pytam kogo masz w kfie, bo nie wiem, z której opcji (pro czy
anty) jesteś i czy akurat o to chodzi czy o gówniarstwo.

178. Data: 2012-02-05 11:03:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 11:05, Ghost pisze:

> Widze, ze i w emocjach nie oddajesz pola ikseli, jako i jej
> przeslaniaja ci one slowo pisane.

Emocje? Nie pochlebiasz sobie zbytnio? Nadmierne emocje widzę teraz u
Ciebie.

> Wiem, ze masz potrzebe odgryzienia sie, taka natura, ale walac na
> slepo bezsensowna "erystyka" nie zdobywasz social points.

Bynajmniej o nie nie zabiegam.

> Za dlugo jednak to juz trwa, przywitaj sie z iksela.

Czyli KF? I kto tu cały czas próbuje podkręcać emocje ogłaszaniem
zawartości swojego KF-a...
Nie potrafisz zrozumieć i uszanować czyjegoś stanowiska - to na
szczęście Twój problem, nie mój.

Ewa

179. Data: 2012-02-05 11:58:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko pytam kogo masz w kfie, bo nie wiem, z której opcji (pro czy
> anty) jesteś i czy akurat o to chodzi czy o gówniarstwo.

Hint: do czyich slow sie odnioslem?

180. Data: 2012-02-05 12:26:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-05 12:58, Ghost pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Hint: do czyich slow sie odnioslem?

No właśnie nie wiadomo, kogo miałeś na myśli. Ale oczywiście swoich
błędów nie widzisz.

Ewa

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?