Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

381. Data: 2012-02-06 15:07:49

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 14:47:27 +0100, zażółcony napisał(a):

> Nie mów do mnie, nie lubię Cię.
> Przecież nie przypadkiem się z Tobą nie przywitałem.
> Twoje życie też na pewno miało wyższą jakość, jak Cię
> tu nie było.

O! Cóż za asertywność.
--

XL

382. Data: 2012-02-06 15:08:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 14:59:22 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Odnosze sie do tego, ze rzniesz glupa jak zawsze.

Ghostek nigdy się nie zmieni.
--

XL

383. Data: 2012-02-06 15:16:35

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ghostek nigdy się nie zmieni.

Aaatam, szkoda na niego bajtów:-(

--

Chiron

384. Data: 2012-02-06 15:25:39

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 15:57, Ikselka pisze:

> Niestety podzielam tę opinię.

Ktoś powiedział: "Nie lękajcie się !"

Po nowoczesnemu: niech strach przed przyszłością nie odbiera Wam
zdolności do myślenia i poszukiwania na spokojnie rozwiązań.
Pogrążyć siew malkontenctwie to bardzo prosta droga. Tylko trochę
trudniejsze jest proponowanie rozwiązań, na których skorzystają
jakieś wąskie grupy ludzi. A coś więcej ?

385. Data: 2012-02-06 15:27:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 15:58, Ikselka pisze:

> A co z kobietami nie-kobietami?

A fuj, feminizm chcesz tu władować ? Nie wiem, czy to zgodne z tradycją ...

386. Data: 2012-02-06 15:31:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 16:07, Ikselka pisze:

> O! Cóż za asertywność.

To się nazywa wiadro zimnej wody.
Metal + woda zamiast ziemi - imo dobre
dla lekkoducha.

387. Data: 2012-02-06 17:28:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 11:39, zażółcony pisze:

> 13 piętro i w każdy piatek impreza ? No ja nie wiem, czy coś dobrego
> może wyjść z takiej kombinacji ...

3 małżeństwa i 2 rozwody w jednym module (stan na bieżący rok) ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

388. Data: 2012-02-06 17:30:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 13:32, Paulinka pisze:

> No i na co mu radość całą popsułaś? ;)

No przecież jestem złom kobietom ;)

389. Data: 2012-02-06 17:37:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 12:38, Ikselka pisze:

> RPA (nie wiem, czy wiesz) jest "stworzona" przez białych i ich kulturę.
> Ponadto musze zapytać rodzinę z RPA, jak to tam jest naprawdę :-)

Spytaj, spytaj, czy śpią z bronią pod poduszką.

390. Data: 2012-02-06 18:14:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jgoh1i$amh$1@node2.news.atman.pl...

> No to serdecznie gratuluję Tobie i Szanownemu Małżonkowi:-).

Dziękuję w imieniu swoim i małżonka :-)

> Tylko dlaczego piszesz o rękawicach bokserskich? Przeca ja się tu z nikim
> nie boksował?

To był dowcip, nie sądziłam, że potraktujesz go dosłownie.

--

Paulinka

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?