Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

611. Data: 2012-02-12 23:29:59

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):

> [...]
> aborcji się dokonuje, a nie rozjeżdżania czołgami...
> I jakby nie zaklinać rzeczywistości to właśnie przyzwolenie na aborcję
> zachwiało demografią AŻ TAK.

> I znowu nie do końca się zgodzę. Antykoncepcja nie ochroni w przypadku
> Chin dziewczynek.
> Z bardzo prostego powodu: Nikt nie wie jakiej płci dziecko się
> poczęło, dopóki się go nie pocznie i trochę nie poczeka.
> Polityka jednego dziecka to jest jedna sprawa, ale ludzie, którzy chcą
> mieć to jedno dziecko chcą mieć syna...
> i decyzję o aborcji podejmują jak najbardziej świadomie już w sytuacji

W artykule mówionym przez lekarkę, jest mowa o topieniu narodzonych
dzieci. W rzeczywistości już byś dostał w pysk za łganie w żywe oczy.
Bez problemu można określić rodzaj dziecka podczas ciąży, nawet jak
mają trudny dostęp do sprzętu to raczej dobrze że niewiadomo jakiej
płci jest dziecko,bo już w ciąży byłaby walka czy urodzić dziewczynkę,
a tak spewnością duża część rodziców zgadza się na dziewczynkę i tak
pozostaje i sobie żyje.

612. Data: 2012-02-13 01:44:31

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
t.googlegroups.com...
> [...]
t.googlegroups.com...

> [...]
bw.googlegroups.com...

> Mój związek? :-)
>
> Jest narzędzie, dzięki któremu można rozpoznać płeć dziecka przed jego
> urodzeniem.
> Pytanie: Jaki będzie SKUTEK stosowania go w silnie patriarchalnym
> środowisku, gdzie liczy się tylko urodzenie syna?
>
> Odpowiedź: co za pech dla milionów dziewczynek...
>
> I to nie jest wina USG, ale kompletnego lekceważenia przez różnego
> rodzaju ludzi (w tym piszących na tej grupie),
> że trzeba wiedzieć co, jak i kiedy się stosuje, żeby uzyskać właściwy
> efekt.

i to nie jest wina edukacji seksualnej, ze dzieci rodza dzieci.

i.

613. Data: 2012-02-13 10:48:23

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-11 00:38, Ikselka pisze:

> "(...)Czy komuś przyszło kiedyś do głowy, że system społeczno-polityczny
> oparty na mężczyznach, a w nowomowie zwany od rzymskiego typu rodziny
> ,,patriarchatem", tak naprawdę nie oznacza władzy mężczyzn nad kobietami ale
> opiekę tych pierwszych nad tymi drugimi, i że nie daje tym pierwszym praw

Już było: Wino, Kobiety i Śpiew.
- jako metafora opiekuńczego księdza w niedzielną mszę.

614. Data: 2012-02-13 15:30:46

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 21:02, Stalker pisze:

> Ja to ujmę tak: dziwna jest twoja niczym nie skrępowana wiara w
> techniczną edukację seksualną wśród ludzi,
> których TY SAMA nazywasz "nieodpowiedzialnym gówniarstwem". I nie ma
> absolutnie niczego dziwnego,
> że prawdziwym problemem jest to że 13-14 latki uprawiają seks, a fakt
> że się zabezpieczają / nie zabezpieczają jest wtórny...
>
> Analogicznie usiałabyś napisać, że nie jet problemem to, że 13
> latkowie piją... Przecież problemem jest to że piją wódkę i to bez
> zakąszania...

No niestety, Stalkie, ale analogia jest pierdolnięta lepiej, niż wieża
w Pizzie. Tyle, że w Pizzie to nie było celowe, a u Ciebie ? :)))

Jakbyś nie był przekonany, to spróbuj mi znaleźć tyle samo
pozytywów w uprawianiu seksu, tak 'w ogóle' co w ogólnym
piciu wódki. Spróbuj mi też pokazać jak bardzo analogiczne
i celowe jest dojrzewanie do uprawiania seksu do procesu
dojrzewania do picia wódki.

Chyba, że czegoś nie zrozumiałem, też możliwe :)

615. Data: 2012-02-13 15:38:18

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 21:25, Stalker pisze:

> To jest sytuacja w Chinach... W Indiach takiego prawnego przymusu nie
> ma, a problem ten sam

Bo tam jest 1. problem przeludnienia 2. problem silnie patriarchalnej
kultury, która daleko wyżej ceni mężczyzn, niż kobiety.
Aż się chce powiedzieć, że wyłazi tam na wierzch prymitywny mechanizm
autoregulacji - "jest za gęsto, za dużo macic". Ale gdzie my w tym ?

Wyprowadźmy może jednak problem aborcji z kontekstu
wschodnioazjatyckiego, bo nas zaraz zeżrą egzotyczne choroby
intelektualne :)
Ew. możemy się cofnąć do warunków polskiej wsi sprzed kilkuset lat,
może znajdziemy jeszcze może ten patriarchat, który skłoni kogośsiów
do niestatystycznej rozpaczy nad faktami 'córka w kołysce, nie !', ale
czy koniecznie chcemy tam się ulokować ?

616. Data: 2012-02-13 15:46:04

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 23:16, Stalker pisze:

> [...]
> mieć to jedno dziecko chcą mieć syna...
> i decyzję o aborcji podejmują jak najbardziej świadomie już w sytuacji

No ale co chcesz z tym zrobić ?
Tamten rejon świata jest w czarnej dupie, tak czy siak.
Możesz im pomóc otwierając granice. Możesz zaoferować: Polska przyjmie
wszystkie niechciane dziewczynki z Chin - to by było mniej więcej
to, gdyby trzymać konsekwentnie linię 'obrońców życia'.

Spadłyby ceny w burdelach. Ktoś obrotny na pewno by na tym zarobił.

Imo dyskusja za bardzo wryła się w problemy dla nas egzotyczne
i straciła sens.

Ja osobiście nie za bardzo uznaję 'na naszym terenie' powoływanie się na
przykłady z Chin, bo za dużo pułapek ma tak oparta argumentacja.

Rozumiem, że Ty tylko chciałeś Iwonce pokazać, do czego można
doprowadzić, jeśli się nie myśli nad metodami, ale ... :)))

617. Data: 2012-02-13 15:47:30

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 23:42, Stalker pisze:

> Można oczywiście pójść w dziwaczny absurd, ale trzeba być ślepym, żeby
> nie zauważyć, że bez względu na to co USG daje kobietom w krajach
> rozwiniętych, tam służy zupełnie czemu innemu...

... no i to by chyba wskazywało, że może trzeba by się wycofać stamtąd ? :)

618. Data: 2012-02-13 15:57:45

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-12 21:24, Iwon(K)a pisze:
> "Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
g.googlegroups.com...

> a ktos tak napisal??

> i doszedles do swietnego wniosku- lepiej im o seksie nie mowic. Bo wtedy
> sie nie dowiedza,
> i nie beda mieli seksu. Brawo!

> moze zacznij myslec, a nie wymyslac.
>
> Ja sama _nie_ uzylam terminologi "nieodpowiedzialne gowniarstwo". Tak
> samo jak nie uwazam, ze problemem nie
> jest seks w wieku 13lat. Jak sobie chcesz WYmyslac, to dyskutuj na ten
> temat sam ze
> soba.

>>> narzedzia. Ale nie bedzie to przyczyna

> wymyslaj jak chcesz. W wymyslaniu jestes miszczem.

> i wyjsciem nie jest zakaz produkcji broni. Tak jak nie jest wyjsciem
> brak edukacji
> seksulanej.

> nigdy nie bylo takiego parcia na jedno dziecko w Chinach jak to sie
> stalo niedawno.
> Dziewczynki od zawsze byly te niechciane. I zabronienie aborcji problemu
> nie rozwiaze.
> To twoje wymyslenie takie wnioski tu produkuje.

> skutek ten sam. Ci co chca zaszlachotwac dziewczynki wymysla sobie inne
> formy ich zabijania.

Ale tu też zbytnio nie upraszczajmy. "Okazja czyni złodzieja
a kto rano staje, temu pam Buk daje"
Znaczy się chciałem powiedzieć, że upraszczanie wyborów tylko
w jednym kierunku sprawi, że ten wybór będzie statystycznie podejmowany
częściej.

> Zakaz aborcji niczego nie poprawi. I twoje rozumowanie nie jest zabawne.
> Ale jesli nie umiesz nawet czytac,
> snujesz domysly to i rozne wymysly potem wypisujesz.

Zakaz aborcji ogranicza wybory w jakimś kierunku. W sytuacji, gdy
w innych kierunkach wybory są również ograniczone (z różnych przyczyn)
może to być podstawą 'niewygodnej', ale jednak równowagi.

Zbytnie skupienie na technikaliach uprawiania seksu to ułatwianie
wyborów w kierunku uprawiania seksu. Przydałoby się jednak wśród dzieci
coś z drugiej strony, coby ułatwiało wybory za opóźnieniem
współżycia. Można oczywiście promować wierność jednemu partnerowi
itp, ale zawsze pod spodem powinno, jako nadrzędne, być promowane
'zaczynasz seks = wkraczasz w świat silnych zobowiązań, być może
na całe życie. Nie jesteś gotów - nie wchodź'.

Gdybyż rzeczywiście antykoncepcja była 100% pewna. Ale nie jest.

619. Data: 2012-02-13 16:04:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> [...]
> wszystkie niechciane dziewczynki z Chin - to by by�o mniej wi�cej
> to, gdyby trzyma� konsekwentnie lini� 'obro�c�w �ycia'.
>
> Spad�yby ceny w burdelach. Kto� obrotny na pewno by na tym zarobi�.
>
> Imo dyskusja za bardzo wry�a si� w problemy dla nas egzotyczne
> i straci�a sens.
>
> Ja osobi�cie nie za bardzo uznaj� 'na naszym terenie' powo�ywanie si� na
> przyk�ady z Chin, bo za du�o pu�apek ma tak oparta argumentacja.
>
> Rozumiem, �e Ty tylko chcia�e� Iwonce pokaza�, do czego mo�na
> doprowadzi�, je�li si� nie my�li nad metodami, ale ... :)))

A ja bym sobie taką Chinkę zatrudnił do sprzątania i zajmowania się
domem. Może jak kiedyś będziemy bogaci tak właśnie będzie.

620. Data: 2012-02-13 16:05:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lut, 16:30, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> [...]
> i celowe jest dojrzewanie do uprawiania seksu do procesu
> dojrzewania do picia wódki.
>
> Chyba, że czegoś nie zrozumiałem, też możliwe :)

Ja nie wiem co zrozumiałeś, bo ja nie zrozumiałem co napisałeś :-)

Stalker, to był prosty przykład na mechanizm rozumowania, dokładnie
tak samo jak przykład aborcji w Chinach czy Indiach. Jak ty to teraz
tak rozebrałeś to skończymy dokładnie tam, gdzie doszła dyskusja
aborcyjna, czyli do jak sam określiłeś "czarnej dupy" :-) Znaczy
trochę IMO przekombinowałeś :-)

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?