Przedszkola

161. Data: 2012-01-19 21:34:20

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:jfa1mm$9i6$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Coś Ty? Serio?
> ;->

> No to czemu każesz matkom dzieci same puszczac na placyki?

Nie każę same, powinny być pod okiem z kuhni, albo z ławki,
albo z okna pokoju, w końcu ziemniaki można obierać nie tylko w kuhni.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

162. Data: 2012-01-19 21:34:48

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Chodzi o "kolistość" na zasadzie:
>
> - czemu nie zabierzesz dziecka z przedszkola do parku?
> - bo w parku nikogo nie ma
> - a gdzie są wszyscy?
> - w przedszkolu
>
> To jest klasyczne błędne koło :-)

> Ale IMO to jest dokładnie takie samo błędne koło jak powyżej.
> I ja się wcale nie dziwię, że jak się tak ludzie w kółko kręcą to już nie
> wiedzą gdzie skutek, gdzie przyczyna...

Wszystko to by było rzeczywiście błędnym kołem, gdyby rodzice nie pracowali,
i przedszkola traktowaliby jako dodatek do życia. Niestety jest inaczej.

Sylwia

163. Data: 2012-01-19 21:35:09

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:30, XL pisze:

> Powiedziałeś mniej więcej to, co ja określę inaczej.
> No dobra, a tam, cóż, odkrywam karty: moja postawa względem Globka jest
> analogiczna do diabła, który chce opanowac duszę zbłąkanej owieczki. Tyle
> że... jestem po przeciwnej stronie barykady, niż ów diabeł - ja opanowuję
> dusze już przez niego opanowane ;-P

Istnienie tego drugiego to dla każdego z was uzasadnienie konieczności
własnych poglądów

Stalker, Bóg bez szatana jest bez sensu i vice versa :-)

164. Data: 2012-01-19 21:36:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:34, Szpilka pisze:

> Wszystko to by było rzeczywiście błędnym kołem, gdyby rodzice nie
> pracowali, i przedszkola traktowaliby jako dodatek do życia. Niestety
> jest inaczej.

Teraz to ja już też się zgubiłem :-)

Stalker

165. Data: 2012-01-19 21:36:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:15, Stokrotka pisze:

> Za to po zabawie z kocim miotem dzieciak może zostać

... zarażony toksoplazmozą i złapać pchły :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

166. Data: 2012-01-19 21:38:12

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polska to zarówno te wsie jak i Warszawa. Nie wszędzie trend musi być taki
> sam

Oczywiście. Stokrotka generalizuje, ja jej pokazałam że jest inaczej.

> Reforma miała tylko jeden warunek powodzenia: że zostanie przeprowadzona
> rok-dwa lata temu, kiedy we wszystkich szkołach dojdzie do apogeum niżu
> demograficznego...

A wyszło jak zwykle.

> Ale oczywiście reformę przeciągnięto i teraz to ona psu na budę.

Ja tam się cieszę, bo to apogeum ominie rocznik mojego młodszego syna.

Sylwia

167. Data: 2012-01-19 21:40:12

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:34, Stokrotka pisze:

> Nie każę same, powinny być pod okiem z kuhni, albo z ławki,
> albo z okna pokoju, w końcu ziemniaki można obierać nie tylko w kuhni.

Najlepiej się obiera w cebrzyku na dworze :)

168. Data: 2012-01-19 21:41:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... zarażony toksoplazmozą i złapać pchły :)))

Po zabawie z pszedszkolakami z grupy może zostać zarażony:
owsikami, grypą, ospą , żułtaczką, ......

Horoby dd.kocie są mniej liczne.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

169. Data: 2012-01-19 21:42:24

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:22, Stalker pisze:

> Aicha SAMI SOBIE zgotowaliśmy takie warunki i dokładnie tak samo sami
> możemy je zmienić.
>
> Ty przecież nie piszesz o czymś co się pojawiło z kosmosu

Na szczęście moje dziecko nawet ze mną nie lubi do piwnicy chodzić :P

170. Data: 2012-01-19 21:43:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 22:40, Aicha pisze:

> Najlepiej się obiera w cebrzyku na dworze :)

A ja wierzę w zdolności człeczej samoorganizacji.
Umiejętności życia stadnego mamy w naszych małpich genach,
ino smog ostatnich zmian cywilizacyjnych je lekko przytępił.

Stalker, wystarczy ino tego smoga pokonać! :-)

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek