Re: Przykazanie miłości.

Data: 2009-11-16 17:22:50
Temat: Re: Przykazanie miłości.
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"medea" <e...@p...fm>
news:hdro6p$ftu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> IV/V wiek.

Tłumaczenia zwłaszcza poezji to zwykle "głuchy telefon"
Co innego pisze w orygnale, a co innego po przetłumaczeniu.

> No toć piszę Ci wcześniej, że nie ma tam rozkazu kochania względem
> bliźniego - jest tam czas przyszły. Ciekawe, czy to zamierzone. ;)

W konkretnej sytuacji jaka tam zaistniała - bezwzględnie zamierzone. ;)
To nie było przesłanie do ludzkości, ale do konkretnego samoluba. :-)

> Zgoda. Chociaż każda matka dba w trochę inny sposób, inaczej
> pojmuje tę troskę.

prawda

> Niewykluczone, że nie było serdeczności tak pojętej jak dzisiaj. Chociaż w
> matczyną serdeczność wierzę, że była i w tamtych czasach.

dokładnie
zwierzęta także to mają...

> A czy teraz ma do tego większą skłonność?

Różnie to bywa. Skłonności nie są funkcją stanu posiadania.

> I tak nie wiem, jak doszedłeś tym tropem do wielbłąda. ;)
>
> Ewa

hehe
Wielbłąda można odpuścić ;)
Robakks