Przyprawiona wolowina na surowo

1. Data: 2001-10-01 00:03:53

Temat: Przyprawiona wolowina na surowo
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

I oczywiscie miesko, bylo tak dobre, ze znikalo w mgnieniu oka. Czy to
trudne? Usmiecham sie i prosze o pomoc :o)))))))))

Bozenka z Wilna :o)

P.S. Natychmiast miesko zostalo nazwane "Wscieklymi krowami" :o)), ale to
wcale nie przeszkadzalo w jedzeniu :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-01 04:58:42

Temat: Re: Przyprawiona wolowina na surowo
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
: I oczywiscie miesko, bylo tak dobre, ze znikalo w mgnieniu oka. Czy to
: trudne? Usmiecham sie i prosze o pomoc :o)))))))))
:
: Bozenka z Wilna :o)
:
: P.S. Natychmiast miesko zostalo nazwane "Wscieklymi krowami" :o)), ale to
: wcale nie przeszkadzalo w jedzeniu :o)

Bozenko. Pewnie jadlas tatara? Jesli tak, to niedawno byl tu watek o tatarze.
Jak bedziesz miala problemy z odszukaniem to napisz.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-01 06:01:52

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ale to nie byl tatar. Mieso nie bylo mielone, to byly plasterki
ukrojone z calego kawalka, dlatego zadalam pytanie, bo pewnie jakos inaczej
przyprawia sie kawalek, a inaczej tatara.

--
Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-01 06:08:15

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Tak, ale to nie byl tatar. Mieso nie bylo mielone, to byly plasterki
: ukrojone z calego kawalka, dlatego zadalam pytanie, bo pewnie jakos inaczej
: przyprawia sie kawalek, a inaczej tatara.

- No to rzeczywiscie nowinka. Napewno bylo jakos odpowiednio "peklowane". Az Ci
zazdroszcze ... no bo wiesz ... ja ze slodyczy to tylko miecho lubie ;o))

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-01 06:41:54

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tak jak ja :o)))

--
Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-10-01 06:50:57

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

{Wilma} <w...@o...pl> wrote:

> [...]
> Az Ci zazdroszcze ... no bo wiesz ... ja ze slodyczy to tylko miecho lubie

Nie, bylo to zapewne carpaccio. Wspolczesna wloska potrawa typu
restauracyjnego. Robi sie ja z wysokiej jakosci poledwicy, lekko
zamrozonej, by dala sie pokrajac w cienkie jak papier plasterki.
Doprawia winegretem. Osobiscie wole tatara.

Wladyslaw

1. Data: 2001-10-01 06:53:31

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci
[...]
No, no, no ... popatrzcie, popatrzcie jakie to frykasy nasza Bozenka jada! ;o))

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-01 08:23:16

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : zamrozonej, by dala sie pokrajac w cienkie jak papier plasterki.
> : Doprawia winegretem. Osobiscie wole tatara.

fakt, dobre carpaccio z białym pieprzem, octem balsamico i oliwą jest co
prawda niezłe, ale dobry tatar... Jadłem kieeedyś przed laaaty świetnego
tatara niedaleko Hornej Lomny w minionej Czechosłowacji (obecnie Czeska
Republika). Był wspaniały, do tego grzanki z czosnkiem i Radegast
dvenactka.

Waldek

1. Data: 2001-10-01 08:24:30

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamrozonej, by dala sie pokrajac w cienkie jak papier plasterki.
> Doprawia winegretem. Osobiscie wole tatara.

Cześć!

Zgadza się. Dają to w Katowicach ba Kościuszki
w pizzerii. Niezłe. Ale tatar faktycznie lepszy.

Pozdrowienia. Kzrysztof.

1. Data: 2001-10-01 08:55:06

Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOze to byla restauracyjka SOWA
Dawno temu tez w niej jadlem pysznego tatara grzanki w ktore sie wcieralo
czosnek i smazony ser
pyszne

Przemek
Waldemar Krzok napisał(a) w wiadomości:
<3...@z...fu-berlin.de>...

> [...]
>tatara niedaleko Hornej Lomny w minionej Czechosłowacji (obecnie Czeska
>Republika). Był wspaniały, do tego grzanki z czosnkiem i Radegast

Sos z rodzynek
Zupa krem z borowikow
Paszteciki z ciasta francuskiego
Relacje z wesela :o) (dlugawe)