Przyrządzanie tatara.

101. Data: 2009-01-28 06:26:11

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d.
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:m668rh8cvvjm$.kl6hzirv9nes.dlg@40tude.net...

> Ja nie. I pare milionów Polaków też :-/

To juz nie moj problem :P

102. Data: 2009-01-28 06:28:08

Temat: Re: Przyrządzanie tatara. //c.d. (was: Przyrządzanie tatara.)
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> chciualbym

> innego

> folwark

> Dziwne. Kontrastuje to z opowieściami matek które stały w kolejkach od 5
> czy
> 6 rano żeby chleb kupić.

Tak sie sklada ze moja Mama tez stala od 4-tej w kolejkach, mnie i Ojca oraz
dziadka budzila kolo 5,30 zeby w ta sama kolejke (za Nia oczywiscie)
"wejsc"...
Czasem w ta sama kolejke sie stawalo drugi raz jak jeszcze bylo po co... a
kupiowalo sie solone maslo Finskie, ser zolty, kawe...
A z chlebem to troche przesadziles...

103. Data: 2009-01-28 07:07:12

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, brakowało mi frykasów: tłuszczu i białka. A mojemu dziecku mleka.

Przesadzilas odrobinke... Mleko bylo dostarczane POD DRZWI wtedy...
Owszem, po maslo trzeba bylo stac i nie zawsze bylo (margaryna za to nie
nadawala sie do niczego).
Jednak dalo sie zyc i na prawde nikt nie glodowal (no jakze Panstwo
Socjalistyczne buy na takie cos moglo pozwolic hehehe). Co nie znaczy ze
twierdze iz teraz jest gorzej niz wtedy. Tyle ze wtedy byly pieniadze a z
towarem bywalo krucho, teraz za to jest abarotna...

104. Data: 2009-01-28 07:12:22

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wk... mnie oraz innych tutaj.
> Spadaj.

Ikselka chyba za duzo masla po prostu sie najadla i pamiec ja zawodzi hehehe
No coz, przyznam w jednym racje - na polkach czesto bywal ocet... ale nie
tylko hehehe bo i musztarda tam stala :-)
Coz, zapominasz ze byly tez sklepy zwane "komercyjnymi", gdzie bez kartek
mozna bylo conieco kupic.. Fakt, ze ceny zlodziejskie, ale bylo cos takiego.
A zaslanianie sie tym ze Twoje dziecko mialo diete ... Zastanow sie co
piszesz.
A juz wspominanie obozow koncentracyjnych jest... (piiiiiiiiiii)...
Tyle
I lepiej sama zamilcz jesli takich argumentow masz uzywac

105. Data: 2009-01-28 08:45:21

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, widać że nie wszyscy..

No to podaj zarobki w latach 70-tych i 80-tych i ceny różnych artykułów oraz
wydatki na życie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

106. Data: 2009-01-28 08:50:38

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRL-owskiej

> Mam niestety taką wadę że jestem odporny na propagandę, a na dodatek nie
> patrzę na świat przez różowe okulary..

Masz znacznie więcej wad niż ci się wydaje.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

107. Data: 2009-01-28 09:36:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 08:07:12 +0100, Misiek napisał(a):

> Przesadzilas odrobinke... Mleko bylo dostarczane POD DRZWI wtedy...

Przepraszam, ale mam ochote nazwać cię durniem.
Pod drzwi mleko? - dla dziecka??? W dodatku uczulonego???

> [...]
> twierdze iz teraz jest gorzej niz wtedy. Tyle ze wtedy byly pieniadze a z
> towarem bywalo krucho, teraz za to jest abarotna...

Nie. To teraz mam pieniądze i w sklepie jest towar. I tak powinno byc, ale
ja rozumiem, za czym Ty tęsknisz...
JA kupowałam u chłopa schab po cenie trzykrotnie wyższej, niż w tzw
komercyjnym sklepie, bo nie miałam wyjścia, musiałam dziecku kotlety z
czegoś zrobić. Kilo schabu niosłam do domu jak sztabkę złota... a dziś ten
sam "chłop" prosi, bym kupiła jajka. Nie kupię nawet jednego, bo mam uraz.
Jak nie mam wiejskich, to jade do Makro i tam kupuję jakiekolwiek, ale nie
od niego.

108. Data: 2009-01-28 09:40:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 08:12:22 +0100, Misiek napisał(a):

> [...]
> A zaslanianie sie tym ze Twoje dziecko mialo diete ... Zastanow sie co

Nie miałes problemu z kupieniem mleka dla dziecka z nietolerancją białka
krowiego, wieeeem. ja musiałam załatwiać przez pewex i znajomości Humanę.
To była gehenna. Dwa opakowania i tyle płaszczenia sie za nie - pani w
aptece jak królowa - z góry do mnie, bo to ona w tym momencie była panią
życia mojego dziecka, podobnie jak pani w mięsnym i chłop na wsi, gdzie
kupowałam mięso. No tak, TEJ Polski nie znałeś wtedy.

> A juz wspominanie obozow koncentracyjnych jest... (piiiiiiiiiii)...

Bezczelny ignorant, bo już nie można inaczej powiedziec.
Słyszałeś coś o Pińczowie??? - ja tak. Katowano tam ludzi w piwnicach. Ty
nawet o tym nie wiesz.

109. Data: 2009-01-28 10:07:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale mam ochote nazwać cię durniem.
> Pod drzwi mleko? - dla dziecka??? W dodatku uczulonego???

Cyckowego trzeba było dać.

Qra

110. Data: 2009-01-28 10:23:13

Od: jadrys <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower pisze:
> Użytkownik "jadrys" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> od 5

> PRL-owskiej
> zawsze z

> Masz znacznie więcej wad niż ci się wydaje.

Nic mi o tym nie wiadomo.. A poza tym, nie jest to grupa o wadach i
zaletach userów..

Kuchenka elektryczna i gazowa - koszty eksploatacji
Rozumiem Panslava
ciasteczka piwne
KAPUSNIAK...
Yerba mate i ciśnienie - jako to jest?