Re: Psychopatyczne zarazki

Data: 2015-03-31 05:00:54
Temat: Re: Psychopatyczne zarazki
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Pszemol pisze:
> "LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> W jakimś idealnym, fikcyjnym świecie pewnie tak gdzieś jest...
> Ale nie tu, na Ziemi.

A czy nie o taki właśnie świat walczymy?
Czyż nie prowadzimy codziennie walki o lepszy świat, świat wolny od
patologii?

> To czy przestępstwo zostało popełnione czy nie zostało zależy
> od INTERPRETACJI przepisów.

... przepisów, które zostały stworzone dla ludzi nieświadomych
mechanizmu przestępstwa przez innych ludzi również nieświadomych
mechanizmu powstawania przestępstwa. Ustawiano zapory ograniczające
wolność by przez presję na nieświadomą jednostkę zmuszać ją podświadomie
do poszukiwania przyczyny rodzącej konieczność. Skoro problem dotyczy
całej zbiorowości to i cała zbiorowość musi pracować nad jego rozwiązaniem.

> W oczach interpretującego te przepisy nastąpiło lub nie
> popełnienie przestępstwa. Rozumiesz jakie są tego konsekwencje?

Interpretowane są (uznaniowość) przepisy, które już same w sobie są
nieprecyzyjne z powodu niezrozumienia mechanizmów przemocy i które
zostały zbudowane na niewiedzy. Temida jest ślepa czyli nie rozumie
istoty problemu przestępstwa.

> O jakiej tu przyczynie myślisz i jak ją proponujesz usunąć?

O uniwersalnej przyczynie przestępstwa (patologii, przemocy)
powodującej, że już każdych dwóch dowolnie wybranych ludzi zaczyna ze
sobą walkę o to, który z nich ma rację, który z nich jest lepszy,
któremu uda się wywyższyć nad tego drugiego. Dlaczego oczekując pokojowo
działającego świata ciągle ze sobą rywalizujemy starając się pognębić
innych, zdobyć laur zwycięzcy?

> Więc jestem pewien, że doskonałości nie można osiągnąć.

A na jakich przesłankach opierasz swoje przekonanie?

> Cóż, masz prawo być pewny :-) Ja uważam że się mylisz.

Więc udowodnij to. :-)

>>> Uzasadnij...

> Napisz o jakim punkcie odniesienia myślałeś...

O punkcie bezwzględnym, o oparciu prawa na ZROZUMIENIU dlaczego łamiemy
prawo. Oparcie prawa na Wiedzy o nieuświadamianych procesach
psychicznych po ujawnieniu PRZYCZYNY je wywołującej. A służy temu logika
dwuwartościowa która jest potrzebna tylko na etapie dochodzenia do PRAWDY.

> Opowiedz nam coś więcej o tym... :-) Chętnie poczytam.

Jeżeli jeszcze nie prowadziliśmy ze sobą rozmowy to wpierw zapoznaj sie
z tym, co już po kilka razy zostało powtórzone by nie bić niepotrzebnie
piany. Zacznij od strony, której adres podany jest w stopce a poprowadzi
Cie ona do następnych stron omawiających problem rdzenia wszelkich
patologii. Możesz też skorzystać z prymitywnego selektora tych samych
stron pod adresem http://leotar.friko.pl/index1.html. Jest to prymitywne
rozwiązanie ale z powodu braku czasu nie "dorobiłem się" jeszcze
porządnej strony głównej.:-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/