Pytanie do XL

71. Data: 2015-06-10 19:52:52

Temat: Re: Pytanie do XL
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałem. Poziom akwarel taki, że zadowoli przeciętnego odbiorcę,
> można by było coś takiego powiesić na ścianie bez poczucia wstydu.
> Tym bardziej należy żałować, że nie chcieli nieszczęśnika przyjąć
> na tę cholerną akademię. Świat byłby lepszy.

Też widziałam, co prawda tylko w internecie. A teraz obejrzałam dla
przypomnienia na nowo. No nie, słabe są, te na Bramie F. czy innych
Jarmarkach Dominikańskich podobne, a wiele bardziej sprawnych.

> Dobra kawa z czasem traci na dobroci -- tak bym to ujął. Rzecz to
> zrozumiała, wziąwszy pod uwage te wszystkie aromaty świeżo mielonego
> ziarna. Tutaj czas należy winić, a nie szabaśnik albo termos.

Wypijam gorącą i nie ma czasu się oddobrzyć.
Termos
> może nawet byłby lepszy, choć trudno zrobić w nim eksperyment z małym
> espresso.

Próbowałam, malutki termos i większe espresso. Paskuda z termosu.

Rura! tak jeszcze słyszałam na szabaśnik. Wstawię do rury. Zachodnie
Pomorze.
--
B.

72. Data: 2015-06-10 20:16:08

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Ale żeby jedno napisane słowo było po żydowsku, ale nie było słowem
> żydowskim -- tego to by nawet nasz rabin Tuwia Gutman lepiej nie ujął!
Bo to szmonces jest.
--
B.

73. Data: 2015-06-10 20:18:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-06-10 20:16, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Bo to szmonces jest.

A to też jakiś specjalny przyrząd kuchenny?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

74. Data: 2015-06-10 20:22:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Też widziałam, co prawda tylko w internecie. A teraz obejrzałam dla
> przypomnienia na nowo. No nie, słabe są, te na Bramie F. czy innych
> Jarmarkach Dominikańskich podobne, a wiele bardziej sprawnych.

Bramę F. można przyjąć za wyznacznik przeciętności. Gorsze rzeczy
też tam widywałem. W sumie ci po akademiach też nie wszyscy artyści
wiekopomni. Ciekawe, czy ktoś jeszcze pamięta tego, co podsiadł
miejsce Adolfowi H.

> Wypijam gorącą i nie ma czasu się oddobrzyć.

Z omletem też tak, a z sufletem jeszcze bardziej. Są rzeczy szybko
przemijające na tym świecie, trzeba ich używać póki czas. I nawet
to dobrze urządzone jest, moim zdaniem.

> Próbowałam, malutki termos i większe espresso. Paskuda z termosu.

Ja nawet nie próbowałem, efekt łatwo przewidzieć. Do termosu są inne
gatunki kawy. Instant. Pośledniejsze, a może po prostu inne.

> Rura! tak jeszcze słyszałam na szabaśnik. Wstawię do rury. Zachodnie
> Pomorze.

Też słyszałem. Nie pamiętam gdzie, ale na pewno nie na Pomorzu Zachodnim.
I jest dużo jeszcze różnych określeń na to samo. Jest też barszcz z rurą.
Ale to już co innego.

--
Jarek

75. Data: 2015-06-10 20:39:50

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-10 o 20:18, Qrczak pisze:

> A to też jakiś specjalny przyrząd kuchenny?

Może Wielka Językoznawczyni nam wyjaśni.
--
B.

76. Data: 2015-06-10 22:49:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-10 o 19:38, Trefniś pisze:

> Nie nie nie!
> Spróbuj znaleźć prace Dodka Hitlera w sieci i obejrzeć.
> Pracowite beztalencie - tak to wygląda!
> Do tego stopnia, że IMHO słusznie oceniono, że nie do naprawienia
> przez naukę na uczelni artystycznej.

Chyba raczej niesłusznie.

Ewa

77. Data: 2015-06-11 08:22:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-10 o 18:07, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-06-10 13:00, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Kawa musi stygnąć. Oczywiście w miarę ubywania.

Najlepiej jeśli ubywanie odbywa się szybciej niż stygnięcie.

Ewa

78. Data: 2015-06-11 09:27:48

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2015 o 22:49 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> W dniu 2015-06-10 o 19:38, Trefniś pisze:

(...)

> Chyba raczej niesłusznie.

Ale prac oczywiście nie oglądałaś.
Fakty potwierdzają, że słusznie.
Chyba, że chodzi Wam o skanalizowanie Hitlera: "zająłby się pacykowaniem,
zsocjalizował i nie miał czasu na swoje obsesje". Znów kula w płot -
spełniał się "artystycznie" znacznie później, nie miało to zbawiennego
wpływu na jego psychikę.

Łatwiej i skuteczniej było go wyeliminować.

No chyba, że widzimy sztukę jak Hitler niedojrzale...

--
Trefniś

79. Data: 2015-06-11 12:36:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-11 o 09:27, Trefniś pisze:

> (...)

> Ale prac oczywiście nie oglądałaś.

Te w każdym razie podobają mi się bardziej, niż efekty jego prac na
innym polu.

> No chyba, że widzimy sztukę jak Hitler niedojrzale...

Uwielbiam takie podejście do sztuki.

Ewa

80. Data: 2015-06-11 12:38:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> "Szabaśnik to po żydowsku" - TAK napisałam. A nie ""szabaśnik jest słowem
> żydowskim". I potem wytłumaczyłam, co oznacza "po żydowsku" - tzn że
> PRZYIMEK "po" operuje także w przestrzeni ZWYCZAJÓW, a nie tylko i
> wyłącznie języków.

"Bo też "po żydowsku" nie oznacza "w języku żydowskim", lecz wg żydowskiego
zwyczaju, od Żydów wzięte.
Osoba tak wykształcona powinna wiedzieć, że

partykułę "po"
^^^^^^^^

J. usłużnie.

www.kontestacja.com

Bigos z młodej kiszonej?
Miód - gdzie kupować
Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL
Przystawka do piwa