Re: Pytanie do sportowców...

Data: 2003-08-29 08:00:21
Temat: Re: Pytanie do sportowców...
Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl>

Witam - wprawdzie lekarzem nie jestem, ale w sporcie wyczynowym
miałem problemy z kolanami i piszę z własnego doświadczenia:

Właśnie powinien pójść do dobrego ortopedy, a najlepiej takiego
co sportowców leczy.
Rehabilitant jest w stanie co najwyżej powiedzieć co należy robić
aby wzmocnić kolano i to też mało który jest dobry w tym co robi.
Dobry ortopeda (szczególnie zajmujący się sportowcami)
znacznie lepiej jest w stanie określić co dolega.
Być może, aby mieć pewność, wyśle na artroskopię diagnostyczną -
żaden zaś rehabilitant tego nie zrobi.

Aha - jakby lekarz coś wspomniał o ewentualnej artroskopii należy poruszyć
temat szczepienia przeciwko żółtaczce.

Zgadzam się, że do wyjaśnienia sprawy lepiej nie trenować.