Re: RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(

Data: 2004-10-05 07:33:42
Temat: Re: RATUNKU - PASOŻYTY W KUCHNI:(
Od: <d...@o...pl>

Na mklika mącznęgo (mól spożywczy ten z mąki kaszy itp) poza wymienonymi
tutaj sposobami można jeszcze zastosować pułapkę feromonową SP-Lokator
zwabia molowych facetów którzy zostają w takiej pułapce na wieki w związku z
czym nowe pokolenia nie nadchodzą. Na mole ubraniowe ... cóż płytka
owadobójcza Globola lub Brosa (można ją wsadzić do szafy, szafę okleić taśmą
malarską i odczekać 24 godziny, następnie posprzątać).
Na karaczany można zastosować oprysk preparatem np. Getox (działa dobrze też
na rybiki, mrówki) ewentualnie potraktować mieszkanie żelem Uraken lub jeśli
ktoś nie lubi wprowadzać chemii do domu i nie bardzo mu biegające robale
przeszkadzaja wystawić pułapkę feromonową Trappit i czekać aż się robale
zejdą i przykleją do niej.
Aha ... i mrówki faraona jest na to specjalny preparat i nazywa sie
Faratox-B jest to trutka pokormowa która wykańcza dowództwo wroga czyli
Królową - Matkę (a to oznacza koniec problemów z mrówkami :-)

Ale najpierw trzeba zatkać wszystkie dziury w domu żeby nowe towarzystwo sie
na wyżerke nie schodziło i najważniejsze na wiosne siatke w okno zamontować
żeby od sąsiadów robaczki, imprezki sobie nie przeniosły do nas taką siatkę
rownież na wentylatory trzeba by. Generalnie całą energię najpierw w
odizolowanie sie od sąsiadów trzeba włożyc a potem walczyc z osamotnionym
wrogiem odciętym od swoich odwodów dostępnymi środkami.

A jesli już nie macie sił i myśl tylko otym jak się pozbyć robactwa otworzy
szerzej portfel można wezwać ekipe Dezynsekcyjną która sobie poradzi z
robalami ;-)

___

DEZYDER P.P.H.U.
Tadeusz Karpiński