Re: RE: wiewiórka pospolita

Data: 2003-12-11 08:01:04
Temat: Re: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl>

Yaras <y...@w...pl> napisał(a):

> SZKODA ZE NIKT SIE NIE ZAINTERESUJE ZE NIE MA ZAJECY KUROPATW A LISÓW JEST W
> H...SROK JEST W H...

Po pierwsze, nie krzycz.
Po drugie, co oznacza skrót " H..."?

> ALE DO WIEWIÓRKI SIE DOCZEPIASZ GDZIE CHCE

Do wiewiórki??? Chyba cię pogięło.

> ODTWORZYC GATUNEK KTORY KIEDYS BYŁ A DZIS SLADU PO NIM NIE ZOSTAŁ.

A gdzie wcześniej o tym napisałeś? Poza tym, czy masz dla niej odpowiednie
miejsce? Gdzie chcesz je osiedlić?
I dlaczego skoro masz dobre intencje to się nie podpiszesz Imieniem i Nazwiskiem?
Jako Anonim jestes niewiarygodny.
:-(
Przynajmniej dla mnie.

> sTRASZYSZ MNIE PRAWEM I USTAWAM

Ja straszę?
:-)))
Naucz sie czytać ze zrozumieniem, a jak nie rozumiesz co czytasz to zapytaj, powiem
Ci to
jaśniej, tzn. jak małemu dziecku. Podałem ci tylko obowiązujący stan prawny abyś
wiedział co ci grozi jak zabierzesz sie do tego tak jak ci to zaproponowano.
Ja bym zaczął od jakiegoś nadleśnictwa.

>I ALE DO ZWIERZYNY PEWNIE PIERWSZY STRZELASZ BO MYSŁIWY TO NAJGORSZY
> WRÓG ZWIERZYNY I ICH TRZEBA TEPICBO ONI ŁADNIEKARME I JEDZENIE TO PRZED KAMERA
> WYSYPUJA A W WRZECZYWISOSCI TO PRZY PASNIKU POLUJA.

Tak, masz rację, czasami strzelam do BARANÓW i byków i to z grubej rury.
Ciebie już mam na muszce.
;-)

Pozdrawiam, szczerze ubawiony Jerzy+ wiewiórka za oknem,
ale ci jej nie złapię choćbyś nie wiem jak prosił.

PS
Dobra rada na przyszłość.
Zajrzyj do archiwum i zanim coś powiesz poczytaj trochę.