wiewiórka pospolita

61. Data: 2003-12-18 15:21:43

Temat: Odp: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4ujEb.1388$m...@f...columbus.rr.com...

>Moze wiec wytlumaczysz > mi, jakie sa motywy mysliwych? Szlachetna walka?

Gdyby tak było to ci tchórze na dzika z oszczepem by chodzili, a nie udając
prawdziwych mężczyzn z szybkostrzelnym karabinem zaopatrzonym w laserowy
celownik ( nie wiem czy samonaprowadzających pocisków już ktoś nie
wymyślił).
Pozdrawiam :-)
Janusz

62. Data: 2003-12-18 15:58:00

Temat: Re: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Sądzę że to snobizm i chęć przynależnośći do pewnej grupy społecznej,
> kiedyś w PRL-u elitarnej.
> :-) Bogusław

Hejka. Każdy sądzi podług siebie. ;-)
Pozdrawiam egalitarnie Ja...cki
P.S. Pewien Greczyn na Peloponezie
Jeśli pił już, to pił ile wlezie.
Aojdowie z antycznej Hellady
Ułożyli o nim dwie ballady
(Tak rozbieżne, jak bywa przy zezie).
Michal Rusinek (Grzesiu możesz) :-)

63. Data: 2003-12-18 16:12:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:brsgp7$7vp$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> udając prawdziwych mężczyzn z szybkostrzelnym karabinem zaopatrzonym w
> laserowy celownik ( nie wiem czy samonaprowadzających pocisków już ktoś

Hejka. Widziałem takich odważnych z drylingiem w ręku, którzy mieli
pełne gacie, jak wypadła na ich stanowisko wataha dzików. :-)
A widziałeś komendancie, jak polują prawdziwi mężczyźni na wilki na
Syberii z helikopterów?
Pozdrawiam samonaprowadzająco Ja...cki
P.S. Pewien patolog z Karkonoszy
Jest przeciwnikiem biustonoszy.
Dlatego zaczajony w bramie,
Zrywa je z pasją każdej damie
- no chyba, że go ktoś wypłoszy.
W. Szymborska

64. Data: 2003-12-18 16:31:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4ujEb.1388$ms2.724@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> napisał(a):

> Oczywiscie nie pretenduje do fachowosci psychologa. Moze wiec
> wytlumaczysz mi, jakie sa motywy mysliwych?

Hejka. Jak Ty mi wytłumaczysz wyższą matematykę. ;-) Najprawdopodobniej
jest to atawistyczny instynkt, który realizuje się w kontakcie z przyrodą. I
zapewniam Cię, że przygody łowieckie dostarczają wielu wrażeń duchowych i
estetycznych. :-)
Z mojej strony to już koniec rykowiska. :-) Odsyłam uprzejmie do
literatury.
Pozdrawiam finalnie Ja...cki
P.S. Tutaj spoczywa Krzysztof Przywsza,
a tuż przy Przywszy żona bywsza.
Jak widać z porównania dat,
te zgony dzieli kilka lat
- nieboszczka dłużej była żywsza.
z limeryków cmentarnych W. Szymborskiej

65. Data: 2003-12-18 16:50:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Jak Ty mi wytłumaczysz wyższą matematykę. ;-) Najprawdopodobniej
> jest to atawistyczny instynkt

Absolutnie zgadzam sie z pogladem, ze matematyka wyzsza to jest
atawistyczny instynkt :-)))

No, to ja juz tez koncze.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

66. Data: 2003-12-18 17:19:29

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Dirko

> Hejka. Każdy sądzi podług siebie. ;-)
> Pozdrawiam egalitarnie Ja...cki

Byłem kiedyś przypadkowo zaproszony na bal myśliwych, nagrodami w
konkursach były zamrożone sarny , zające, kaczki.
Dla mnie i mojej żony było to żałosne widowisko.
W tym roku odmówiłem udziału...
Kończę ten wątek gdyż nie jest moim zadaniem sprawianie komuś przykrości,
tylko przedstawiam moje i tylko moje odczucia.
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

67. Data: 2003-12-18 17:30:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przykrości,
> tylko przedstawiam moje i tylko moje odczucia.

Odmówiłeś udziału ?!
Niech zgadnę: - wylali Cię z sojuszu:-)

Pozdrawia "na zbity pysk" boletus

68. Data: 2003-12-18 17:46:50

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of boletus

> Odmówiłeś udziału ?!
> Niech zgadnę: - wylali Cię z sojuszu:-)
>
> Pozdrawia "na zbity pysk" boletus

Pomyliłeś pojęcia, ja mówiłem o udziale w czymś...
Sojusz to można zawrzeć lub zerwać......
:-) Bogusław

69. Data: 2003-12-18 18:27:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyliłeś pojęcia, ja mówiłem o udziale w czymś...

Rozumiem, brałeś udział w orgietce Sojuszu LD-ej:-(

> Sojusz to można zawrzeć lub zerwać......

Odmówiłeś, no i zerwali z Tobą solidarność.

> :-) Bogusław

Pozdrawia mimo to boletus

70. Data: 2003-12-19 13:21:54

Temat: Re: wiewiórka pospolita
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio wrote:

> zwierzyna"
> A tak.
> Każda może być.
> Pies też.
> Najbardziej pocieszające jest to , że myśliwy też może być zwierzyną.

Fajnie się im płoszy tę zwierzynę konno. Tylko napracować się trzeba,
bo zwierzyna jeźdźca traktuje jak zwierzę i uciekać nie chce :-)
Ponadto polecam wzywanie policji na widok uzbrojonych facetów
(bo ja się boję, obcy w okolicy i z bronią). Kilka razy wylegitymowani
mysliwi zmieniaja rejon.
No i niedawno podobno jacyś myśliwi sami się postrzelili i dobrze im tak.

Krycha krwiożercza

Program do projektowania ogrodow??
OT - plik w formacie pdf
nie na temat