Re: REKORD !!! ;o)))

Data: 2001-06-19 21:16:31
Temat: Re: REKORD !!! ;o)))
Od: PatryCCCja <k...@s...pl>

Joanna Duszczynska wrote:

> A w Polsce tradycyjnie wszystko razem na wysypisko, a jak nawet sa kosze,
> zeby oddzielnie wyrzucac, to i tak jeden samochód wszystko na kupe zrzuca...

naprawde tak jest? to po cholere ja sie mecze i sortuje... i to jeszcze w
akademickich warunkach, gdzoe na nic miejsca nie ma a ja chomikuje te
smieci i zbieram i kolekcjonuje.. az sie uzbiera wystarczajaco duzo....
zmartwilam sie....

podobno tez te ciuchy, ktore sie wrzuca do pojemnikow pck wcale nie
wszystkie ida dla ludzi, ktorzy ich potrzebuja. czesc idzie na jakies
szmaty do jakis fabryk czy co. i to nie tak, ze sortuja i lepsze odkladaja.
biora jak leci - odpruwaja tylko guziki i takie tam. tzn. zeby nie bylo
niejasnosci: to nie ock tak robi. to firmy, ktore ... jak to powiedziec
zeby nie sklamac... ktore "opiekuja" sie pojemnikami i ktore zbieraja dla
ock rzeczy. dlatego babcia i ciocia .. niewazne, one jezdza dalej ale
oddaja bezposrednio do pck. i to chyba nie jest wyssane z palca, jakis
artykul podobno sie o tym ukazal swojego czasu. pamieta ktos moze?

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl