Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu

From: Peyton <p...@t...pl>
Newsgroups: pl.news.nowe-grupy,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
Date: Wed, 09 Oct 2002 06:00:48 +0200

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Pszemol":
> Nieprawda. Przepisy pojawiały się sporadycznie. Ostatnia powódź
> to sprawka Peytona - celowe działanie obliczone na wywołanie
> efektu polegającego na "obywatelskim nieposłuszeństwie".
> Widzę że rzeczywiście nieuważałeś, no to przypomnę Ci:

hoho, ale material dowodowy zebrales chlopie. sprawiasz mi straszna
przyjemnosc, bo kreujesz mnie na glownego machera polskiego usenetu. jak
sie jest szarym czlowieczkiem, ktory wstaje o swicie i z teczuszka
biegnie do tramwaju w deszcz i slote, to taka chwila slawy bardzo
dowartosciowuje. nie obrazisz sie, jezeli wydrukuje twoje listy i pokaze
rodzinie? :-)

a tak powaznie: kazda osoba ma prawo knuc co jej przyjdzie do glowy.
zazwyczaj na knuciu sie konczy, bo jednostka rzadko kiedy ma realny
wplyw na cokolwiek. jezeli jednak moje knucie prowadzi do tego, ze
spotykamy sie na tej grupie, w watku o takim, a nie innym tytule, to
znaczy cos wiecej. a mianowicie tyle, ze duza grupa osob uznala moje
knucie za szanse na odzyskanie swoich praw. i dlatego nie rozmawiamy
tutaj o jednym peytonie, ktorego kazdy moze splonkowac i wyslac do
diabla, a o zmianie opisu grupy w taki sposob, aby cala *spolecznosc*
czula sie na niej dobrze.

a opisy moich anarchistycznych wybrykow przeslij na grupe
pl.sci.historia, bo tam ich miejsce. inaczej piszesz ntg.

p8on