Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu

Data: 2002-10-09 04:48:13
Temat: Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
Od: "Jakub (mick3y) Mikusek" <m...@t...address.is.invalid>

UserID: Pszemol
Email: P...@P...com
Date: śro, 09 paź 2002 o 05:29 GMT
begin user quotation:

> Stanie się, i ta wzmianka w opisie jest tylko proforma.

Wiesz czy zgadujesz?

> Nie uważałeś w dyskusji jaką Vito przeprowadzał na polskavege?

Szczerze pisząc nie - interesował mnie ostateczny kształt nowego opisu.

> I słusznie, bo od przepisów jest pl.rec.kuchnia. Nie wiedziałeś?

Wiedziałem, dlatego IMHO(i nie tylko jak widać) potrzebna jest zmiana.

> Nieprawda. Przepisy pojawiały się sporadycznie.

Zależało od okresu, ale generalnie pojawiałyby się częściej gdyby nie
obecny opis.

> Ostatnia powódź
> to sprawka Peytona - celowe działanie obliczone na wywołanie
> efektu polegającego na "obywatelskim nieposłuszeństwie".

Powtarzam - przepisy pojawiały się _zawsze_ także zanim Peyton się
pojawił.

> Widzę że rzeczywiście nieuważałeś, no to przypomnę Ci:
(...)

> I co Ty na to? Prawda ze kompromitujace? Zmienisz teraz zdanie Kuba?

Nie, gdyż nadal uważam że przepisy są potrzebne.

> Ależ niszczy, i zauważył to właśnie Paweł, że w propozycji
> nowego opisu jest wyraźny sprzeciw wymierzony w dyskusje
> na temat sensowności wegetarianizmu, które moglby "urazić"
> uczucia wegetarian,

Dlatego uważam, że poprawka Jo'Asi jest konieczna.

mick3y

--
~mick3y/key.asc::]
[::GG:1571028::ICQ:36168575::][:::::::::GSM::+48:503