Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

71. Data: 2016-05-24 16:54:18

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jak Qra i inne ptaszki Feniksy?
> :->

Ja nie, ja tyl ko ja ja.

72. Data: 2016-05-25 01:00:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Słodkie te demony!
> Te znacznie groźniejsze ;-)
> https://www.youtube.com/watch?v=nnPjqw7PqQ4

Piękne ptaki... Choć czasem bezwzględne i bezlitosne terrorystki:
https://www.facebook.com/1518871808419083/videos/154
1754586130805/
Pierwsza minuta filmu to sielanka - potem jeden moment i nikt nic nie wie co
się stało...

73. Data: 2016-05-25 11:05:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 May 2016 16:54:18 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-24 11:34, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Ja nie, ja tyl ko ja ja.

Oczy macie po bokach głowy - dlatego musicie łebki z lewa na prawo i
przeciwnie przekręcać, żeby quasi-dwuocznie widzieć. Stąd przekłamania w
odbiorze :->

74. Data: 2016-05-25 17:34:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczy macie po bokach głowy - dlatego musicie łebki z lewa na prawo i
> przeciwnie przekręcać, żeby quasi-dwuocznie widzieć. Stąd przekłamania w
> odbiorze :->

Ja ja.

75. Data: 2016-05-25 21:04:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2016 o 01:00, Pszemol pisze:
> [...]
1754586130805/
> Pierwsza minuta filmu to sielanka - potem jeden moment i nikt nic nie

Niesamowity filmik. A ta nadciągająca z oddali błyszcząca para oczu
rzeczywiście robi demoniczne wrażenie.

Ewa

76. Data: 2016-05-25 21:45:31

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

1754586130805/

> Niesamowity filmik. A ta nadciągająca z oddali błyszcząca para oczu
> rzeczywiście robi demoniczne wrażenie.

Te jastrzębie budują gniazda wysoko na skałach aby ich pisklęta były
bezpieczne od drapieżników... Jak widać, nie wszystkim drapieżnikom
przeszkadza taka lokalizacja.

Ciekawe czy po tym znalezisku sowa będzie pamiętać gdzie jest ten bufet i
przyjdzie (przyleci?) po pozostałe dwa pisklaki (całkiem wyglądają już
wyrośnięte) jak znowu zgłodnieje...

C'est la vie.

77. Data: 2016-05-30 21:27:07

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a jak ludzie już zrozumieją, że ortografia nie jest najważniejsza na
> świecie,
> to będzie reforma- uproszczenie ortografi.
> Gdzieś w necie jest moja strona propagująca reformę ortografi, ale obecnie
> nie podaję jej w stopce, bo ta strona jest nieaktualna. Wersję aktualną
> skasowano mi jesienią.
> Ale niedługo (pszed końcem wakacji?:) ) będzie nowa, taka jak ta skasowana
> mi jesienią.
> http://ortografia.3-2-1.pl/ - to nieaktualna wersja strony, ta wersja w
> zakresie ortografi jest w pełni aktualna. Nieaktualne są programy

Nieaktualna to jest pseudo "reforma" ortografii..
Jestem zwolenniczka postepu, nie regresu - a niestety Twoje propozycje
znieksztalcenia polszczyzny to zadna "reforma", tylko uwstecznienie. Sa
pewne przez wieki wypracowane normy, ktore pozwalaja nam sie porozumiewac, w
miare mozliwosci bez omylek. To co propagujesz, to jeden wielki chaos,
wygodny dla wygodnych.
Jak sie domyslam, wg Ciebie zasady sa po to, zeby je lamac. To wez wypusc na
drogi kierowcow z haslem "robta co chceta, zasad nie ma". A co, jak reforma
to reforma...

Pozdrawiam
@

78. Data: 2016-05-30 21:32:37

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś" <t...@m...com> napisał w wiadomości
W dniu .05.2016 o 07:19 Crimi <r...@w...pl> pisze:

Stokrotka jest ważną częścią polskiego usenetu. Znana, rozpoznawalna i
konsekwentna w swoich przekonaniach.

--
Trefniś

O ludzie....
Wydawalo mi sie, ze konsekwencja w przekonaniach nie jest rownoznaczna z
propagowaniem wlasnego niechciejstwa do nauki, a tu pacz panie...

@

79. Data: 2016-05-30 22:12:04

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-25 o 21:04, FEniks pisze:

1754586130805/

> Niesamowity filmik. A ta nadciągająca z oddali błyszcząca para oczu
> rzeczywiście robi demoniczne wrażenie.
>
> Ewa

A te jakie piękne. Wykluły się te sokoły m-c temu. Teraz śpią, bo najedzone.

http://webcam.peregrinus.pl/pl/warszawa-pkin-podglad
-z-warszawyhttp://webcam.peregrinus.pl/pl/warszawa-p
kin-podglad-z-warszawy

--
animka

80. Data: 2016-05-30 22:16:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 21:32:37 +0200, samya napisał(a):

> [...]
> Wydawalo mi sie, ze konsekwencja w przekonaniach nie jest rownoznaczna z
> propagowaniem wlasnego niechciejstwa do nauki, a tu pacz panie...

Że spytam - a ile osób (tutaj) uległo jej propagandzie?
:-)

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam