Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

41. Data: 2016-05-21 12:08:38

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2016 o 09:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-05-20 19:15, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A to już nie na ręce?

Wszystko jedno, ważne, że trzyma do dziś.
Mam nadzieję, że chociaż Ty śpisz spokojnie po nocach.

Ewa

42. Data: 2016-05-21 13:20:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko jedno, ważne, że trzyma do dziś.
> Mam nadzieję, że chociaż Ty śpisz spokojnie po nocach.

Po dniach też.
Może to wina egzorcyzmów.

43. Data: 2016-05-21 18:46:29

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pisz wcale skoro robisz notorycznie tak rażące błędy.
> Stokrotka wstydu nie masz ? Co Ty wyprawiasz ?!

Pewnie młody i nowy jesteś - to odpowiem, bo inni wiedzą czemu więc nie
potszebują odpowiedzi.

Ja tak lubię, by ludzie wiedzieli, że ortografia nie jest najważniejsza na
świecie,
a jak ludzie już zrozumieją, że ortografia nie jest najważniejsza na
świecie,
to będzie reforma- uproszczenie ortografi.
Gdzieś w necie jest moja strona propagująca reformę ortografi, ale obecnie
nie podaję jej w stopce, bo ta strona jest nieaktualna. Wersję aktualną
skasowano mi jesienią.
Ale niedługo (pszed końcem wakacji?:) ) będzie nowa, taka jak ta skasowana
mi jesienią.
http://ortografia.3-2-1.pl/ - to nieaktualna wersja strony, ta wersja w
zakresie ortografi jest w pełni aktualna. Nieaktualne są programy
zamieszczone na stronie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

44. Data: 2016-05-21 21:09:27

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-21 o 18:46, Stokrotka pisze:
> Ja tak lubię, by ludzie wiedzieli, że ortografia nie jest
> najważniejsza na świecie,

W/g mnie ludzie nie szanujący języka polskiego, ortografii to nieuki i
debile.

--
animka

45. Data: 2016-05-21 22:12:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2016 o 13:20, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-05-21 12:08, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Po dniach też.

Zwłaszcza męczących.

> Może to wina egzorcyzmów.

Moja wina, moja wina, moja bardzo wielka...

Ewa

46. Data: 2016-05-21 22:49:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2016 o 10:52 bbjk <b...@p...pl> pisze:

> Czy ja wiem?
> Komedie tu są nie od dzisiaj, więc może jednak?

Na grupie jest wyłącznie to, o czym piszemy.
A stokrotki są jak najbardziej jadalne, a nawet cenione ze względu na
piękny wygląd w potrawach.

http://pinkcake.blox.pl/2013/04/Jadalne-kwiaty-czyli
-zapraszam-do-jedzenia-kwiatow.html
http://www.survival.strefa.pl/r/index_rja_li_stokrot
ka.htm

No, ale niektórzy jedzą tylko to, co można kupić w Biedronce :)

--
Trefniś

47. Data: 2016-05-22 00:50:22

Od: "CC" <c...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

-
Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

> W/g mnie ludzie nie szanujący języka polskiego, ortografii to nieuki i
> debile.

Całkowicie się zgadzam a do tego przeświadczeni o swojej wyjątkowości
vide "Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali
umysłowo,
nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. "
Czyli wszyscy są durniami tylko nie ja (JA ZDOGRODGA nowa ortografia
bez s, t, k).

48. Data: 2016-05-22 07:16:35

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak lubię, by ludzie wiedzieli, że ortografia nie jest najważniejsza
> na świecie,
'''''''''''''''
Zasady ortografii to ważna część kultury, narodowości.
Naród który nie dba o stosowanie zasad pisania i mówienia
przestaje być narodem.
Wyobraź sobie że Twoje zasady wchodzą w życie (abstrakcja)
i co się dzieje z literaturą ? Jak my Polacy byśmy się czuli ?
Jak byli byśmy traktowani przez inne nacje ?
Wyobraź sobie brak zasad ortografii w kulturze żydowskiej, anglosaskiej,
łacinie ? Czy zdajesz sobie sprawę jaki ogrom szkód robisz
innym ludziom pisząc w ten sposób ? Starsi i mądrzejsi od Nas
przestrzegają i nakazują zachowywać zasady ortografii. Posłuchaj albo
poczytaj profesorów Miodka, Bralczyka.
Poszukaj na własną rękę dlaczego ortografia jest tak ważna dla każdego
narodu.
Ja Cię proszę Stokrotka a wręcz błagam przestań pisać w ten sposób.

49. Data: 2016-05-22 07:19:37

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-22 o 07:16, Crimi pisze:
> [...]
> narodu.
> Ja Cię proszę Stokrotka a wręcz błagam przestań pisać w ten sposób.

I jeszcze.
Jak zrobię błąd w interpunkcji i ktoś mi zwróci uwagę to się palę ze
wstydu a co dopiero mówić o błędach w ortografi ?

50. Data: 2016-05-22 10:06:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2016 o 07:19, Crimi pisze:

> I jeszcze.
> Jak zrobię błąd w interpunkcji i ktoś mi zwróci uwagę to się palę ze
> wstydu a co dopiero mówić o błędach w ortografi ?

Powinieneś (powinnaś?) już skwierczeć jako ten popiół.
Chyba sam(a) znajdziesz?

Ewa

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam